Ticker

6/recent/ticker-posts

Wordless Wednesday: Roller Coaster LEGOLAND Malaysia

Roller Coaster LEGOLAND Malaysia

Kenangan naik roller coaster dengan adik ciksun hujung minggu lepas.

Pertama kali bawak diorang pergi LEGOLAND Malaysia, nanti ciksun cerita lagi lebih banyak kisah bercuti kami dalam entri seterusnya tau! Tunggu!

Post a Comment

13 Comments

  1. Aku boleh naik sekali je pada hari kejadian.. just nak merasa.. then jgn ajak naik lg. hahahahaa...

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya naik roller coaster tu. Lama tak naik roller coaster. entah berani ke tidak lagi ni. haha.kalau naik roller coaster kena senyum. nanti point snap tu dapat gambar senyum :)

    ReplyDelete
  3. best naik roller coaster...masa tu anak kecik lg tp dia berani and nk sgt naik roller coaster tp mak die yg riso

    ReplyDelete
  4. kita nak cakap, tq awak... header kita dah jadi umpphhh sebab awak hahaha

    ReplyDelete
  5. ehem ehem.. ada sesuatu untuk anda diSINI =)

    ReplyDelete
  6. https://sitiyangmenaip.blogspot.com/2020/12/top-commentators-2020-blog.html

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum selaamt tahun baru sis ;-) sihat ke tu?

    ReplyDelete
  8. p/s sis, boleh sy dapatkan nama, alamat surat menyurat dan no. tel kalau sis x keberatan? nanti drop kat komen blog sy ya. jgn risau. sy x publish. terima kasih.

    ReplyDelete
  9. Tak pernah dan taknak naik sebab ngeri haha

    ReplyDelete
  10. Soploh kali pergi, memang aku tak naiknya laaaa hahahahaha

    ReplyDelete
  11. rindu pula dgn legoland. byk tak tarikan baru kat situ?

    ReplyDelete
  12. bla laa agk nya sy akan smpi sini.... cpt laa habis covidddd

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com