Ticker

6/recent/ticker-posts

Mereng

Mereng by Bunga



CHORUS 
Kita geng geng geng 
Jalan mengiring 
Semuanye mereng 
Gelak Tertonggeng 
 
Kita geng geng geng 
Jalan mengiring 
Semuanye mereng 
Bergendang dang deng  
 
Bergendang dang deng 
Bergendang dang deng 
Bergendang dang deng 
Bergendang dang deng 
 
VERSE   
Hidup tunggang langgang semua kelam kabut 
Dah macam pecah tongkang seorang taufan seorang ribut 
Yang sulung jadi suri cuma harap gaji bini 
Yang lagi satu memang suka mintak kena maki 
 
Ah dan walaupun dah lama hilang 
Tapi dalam hati sayang 
Tak kira tempat dan bila 
Aku yang terpaling gila 
 
Call me S O F I A 
To the B U N G A
When i’m with my fam 
It’s only me and my geng geng 
 
PRECHO 
Walau apa pun terjadi 
Takkan kita berbelah bagi  
 
VERSE 2 
Nak pergi kembara 
Dah macam ayam laga sekandang 
Tapi tu benda yang biasa 
Takkan putus air dicincang 
 
No matter what 
My homie’s in my blood 
Tak perlukan permata 
Kalau bersama lebih berharga 
 
Yang pertama confirm keluarga 
Walau berjumpa macam ikan laga 
Tak kira mana tak kira bila 
Kalau seorang jatuh pasti semua ada 
 
Call me S O F I A 
To the B U N G A 
When i’m with my fam 
It’s only me and my geng geng 
 
Post-Chorus 
Walau ribut atau taufun 
Tetap kita berjalan jauh  
jalan sehaluan 
Bergendang-dang-deng 
Bergendang-dang-deng

Post a Comment

4 Comments

  1. lama tak dengar perkataan mereng ni. .dulu sekolah selalu ada kawan yang suka sebut perkataan mereng..

    ReplyDelete
  2. terasa mereng membaca liriknya

    ReplyDelete
  3. Suka music dia catchy. tak sabar nak tengok telefilem ost lagu ni pulak

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com