Tuesday, September 30, 2014

Raya Haji

tak lama lagi
raya haji
tak tahu
nak prepare macam mana
untuk raya haji

sebab
selalunya
kat kampung
tak sambut sangat

just pagi-pagi
solat sunat aidiladha
balik rumah
ada orang bagi daging korban
mak masak
makan
tu je

kalau da kawen ni
tak tahu
nak buat macam mana ek?
hahaha

tapi
ada jugak rasa hati
nak buat
congo bars
boleh bawak pergi perak
dan tinggalkan sikit
buat bekal encik suami

oh ya
insya'Allah
saya akan ke perak!
wehuu!

3 comments:
Write Comments
  1. mena kata ktk sunah. mun di ranto kita nun xda gago papa. tapi bila dah nikah tok (dgn org ctok), kmk pandei blur kedirik. siap tanya dengan laki mek, apa di polah daknya dari malam raya aji sampei ari raya aji hehe.

    ReplyDelete
  2. Eh!sama la..raya ni kta buat congo bars je untuk bawak balik kampungl.dah itu je yang mudah..ehehhe

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com