Tuesday, September 15, 2015

Teruknya Jerebu di Malaysia

Petang ni hujan lebat di Skudai.

Petang semalam pun hujan lebat selebat-lebatnya. Alhamdulillah. Tiada yang lain dapat diucapkan dalam cuaca berjerebu teruk sekarang ni bila hujan turun dari langit. Kalau boleh, nak hujan setiap hari untuk kurangkan IPU yang semakin meningkat naik. Dengar kata, ada sekolah yang cuti hari ni, kan?

Saya sendiri dah beberapa hari diserang flu, batuk dan demam panas. Cuaca yang tak berapa nak menentu ditambah dengan asyik travel jauh mungkin menjadi antara faktor utama.

Penyudahnya, nak turun Johor kali ni penuh dengan perasaan berat dan sesak nafas tengok kota yang kabur-kabur dalam pandangan mata.

Apa boleh buat, kena lah turun juga walaupun diri tak sihat.

Buat semua, jaga kesihatan ya. Jangan lupa pakai mask bila terpaksa keluar rumah.

1 comment:
Write Comments

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com