Buat Benda Gila - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Sunday, July 15, 2012

Buat Benda Gila

Beberapa hari ni rasa macam gila.

Bukan, bukan saya gila. Tapi buat benda yang paling gila dalam hidup. Pertamanya, pergi kenduri orang hebat yang tak bagi kita kad jemputan pun. Just kawan gitau nak gi kenduri dia melalui inbox FB kat pengantin. Pengantin kata, kad jemputan da habis, datang je la, sambil bagi alamat rumah. Bila da sampai harinya, iaitu semalam, maka kami pun menebalkan muka datang ke kenduri.

Semua muka tak dikenali. =.=

Bila jumpa pengantin, pengantin da lupa da dia inbox dengan sape, tapi dia kata "takpelah...da makan da?" =.= Bila bersalaman dengan isteri dia, muka isteri dia yang sangat blurr tu tak dapat saya lupakan sampai sekarang... =.=

Kedua, agak mendebarkan. Bawak kereta orang lain buat pertama kalinya setelah ada kereta sendiri. Bawak  naik highway pulak tu (buat pertama kalinya), dari Sedenak ke Skudai. Dalam hujan yang sangat lebat. Dan pemilik sebenar kenderaan tidur di kerusi co-pilot. =.=

Alhamdulillah. Allah masih pelihara.

Belajar dari pengalaman kan?

Terima kasih semua.


P/S: Tak lama lagi Ramadhan... Rindu...

13 comments:

  1. Er maaf, xdpt tmankan yu. Err asal tdo terlebih. Ubat xmkn pon

    ReplyDelete
  2. hmmmm..sys ni..nseb bek xde ape yg tjd..

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Bawa kereta orang lain tu tak pe je..Tapi, pergi kenduri orang yang tak dikenali? Haha. Cool.

    ReplyDelete
  4. pengalaman mengajar erti dewasa. heee.

    p.s : counting Ramadhan too :')

    ReplyDelete
  5. assalammualikum sunnah

    hrp sihat.nak ty kenapa pengantin ppuan blurr?

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum :)

    Maaf yea menganggu . Nak minta tolong sikit boleh ?

    Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share & promot skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

    1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


    2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


    TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

    ReplyDelete
  7. wahhh.. g kenduri orang hebat tu rupanya.. hihihi,,,

    hishh. apsal orang tu jadi co pilot lak. kikiki

    ReplyDelete
  8. pergi kenduri hilal asyraf ye... hehe bertuah la ;) ambik berkat.. hee

    ReplyDelete
  9. Hehe.. Semua tu pengalaman kan.. Alhamdulillah, semua selamat2 saje.. =)

    ReplyDelete
  10. co-pilot tertido ape daaa dia tue... kihkihkih

    ReplyDelete
  11. Seronok juga sesekali buat perangai gila-gila kan?

    ReplyDelete
  12. sekali sekala buat keje giler mmg best..hehee

    ReplyDelete
  13. erk..pemilik kereta tu blh je tido?dia percaya adik pandu maya dia lah tue

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad