500 Blog Mencari Harta Karun: Soalan 2 (harian)

December 28, 2010

Soalan kedua tu boleh rujuk di SINI.

Jawapan saya:

(2a) 97. anis.farhana (http://anisfarhanaaliman.blogspot.com)

(2b) Dah tak tau hasil yang ke berapa. Tak terkira.

Wah! Mula-mula rasa macam pelik! Ape yang Enchek Ben soal-soal ni? Ada tambah tolak bahagi pulak. Then, owh...rupa-rupanya..kena kira-kira ye, kaitkan nombor dengan senarai 500 blog. Ho..bijak-bijak. Bijak sungguh Enchek Ben membuat soklan. Best! Sebab saya suka kira-kira. Siap amek calculator lagi~ Haha. Ye lah, nak carik nombor 400 lebih milik renjerkabloi tu ha...Hehe. Seperti biasa, segmen-segmen Enchek Ben memang menyebabkan blogger-blogger tak senang duduk dan terketar-ketar jari jemari. Adehh...menggigil nak menaip, kenapa leh jadi gitu? Hanya mereka-mereka sahaja yang tahu~ Hehehe... Apapun, good luck untuk semua ya~ Chaiyok2~

P/S: Saya menukar jawapan lagi...kepada yang asal...jadi, dah tak menang dah...hehehe.




You Might Also Like

6 Comments

  1. heheh..gudluck yer.saya siang2 dah tarik diri..undian rosak:)

    ReplyDelete
  2. @Enchek Ben
    Saya da check balik~ da update tadi kan~ :D

    @azila
    huhuhu...masih terketar2 tangan ni...

    ReplyDelete
  3. awang pulak jawab 6 mula2
    last2 kita orang wat sesi takruf.. dgn qaseh, ujang dan naz.. haha so wat 7 hehehe

    ReplyDelete
  4. @Awangku Johan
    hehe..cuba awang cek balik, post 6 dis ngan 24 dis tu jauh tau~ hehehe...*saje nak wat konfius* ntahler, enchek ben dan mama zara je tau jawapannye...sob3..

    ReplyDelete
  5. as salam..
    haha..saya punya,
    entri rosak.kena reject.adoi.
    nak buat baik dah tak sempat

    :D

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com