500 Blog Mencari Harta Karun: Soalan 2 (harian) - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, December 28, 2010

500 Blog Mencari Harta Karun: Soalan 2 (harian)

Soalan kedua tu boleh rujuk di SINI.

Jawapan saya:

(2a) 97. anis.farhana (http://anisfarhanaaliman.blogspot.com)

(2b) Dah tak tau hasil yang ke berapa. Tak terkira.

Wah! Mula-mula rasa macam pelik! Ape yang Enchek Ben soal-soal ni? Ada tambah tolak bahagi pulak. Then, owh...rupa-rupanya..kena kira-kira ye, kaitkan nombor dengan senarai 500 blog. Ho..bijak-bijak. Bijak sungguh Enchek Ben membuat soklan. Best! Sebab saya suka kira-kira. Siap amek calculator lagi~ Haha. Ye lah, nak carik nombor 400 lebih milik renjerkabloi tu ha...Hehe. Seperti biasa, segmen-segmen Enchek Ben memang menyebabkan blogger-blogger tak senang duduk dan terketar-ketar jari jemari. Adehh...menggigil nak menaip, kenapa leh jadi gitu? Hanya mereka-mereka sahaja yang tahu~ Hehehe... Apapun, good luck untuk semua ya~ Chaiyok2~

P/S: Saya menukar jawapan lagi...kepada yang asal...jadi, dah tak menang dah...hehehe.




6 comments:

  1. heheh..gudluck yer.saya siang2 dah tarik diri..undian rosak:)

    ReplyDelete
  2. @Enchek Ben
    Saya da check balik~ da update tadi kan~ :D

    @azila
    huhuhu...masih terketar2 tangan ni...

    ReplyDelete
  3. awang pulak jawab 6 mula2
    last2 kita orang wat sesi takruf.. dgn qaseh, ujang dan naz.. haha so wat 7 hehehe

    ReplyDelete
  4. @Awangku Johan
    hehe..cuba awang cek balik, post 6 dis ngan 24 dis tu jauh tau~ hehehe...*saje nak wat konfius* ntahler, enchek ben dan mama zara je tau jawapannye...sob3..

    ReplyDelete
  5. as salam..
    haha..saya punya,
    entri rosak.kena reject.adoi.
    nak buat baik dah tak sempat

    :D

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad