BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, December 28, 2010

500 Blog Mencari Harta Karun: Soalan 2 (harian)

Soalan kedua tu boleh rujuk di SINI.

Jawapan saya:

(2a) 97. anis.farhana (http://anisfarhanaaliman.blogspot.com)

(2b) Dah tak tau hasil yang ke berapa. Tak terkira.

Wah! Mula-mula rasa macam pelik! Ape yang Enchek Ben soal-soal ni? Ada tambah tolak bahagi pulak. Then, owh...rupa-rupanya..kena kira-kira ye, kaitkan nombor dengan senarai 500 blog. Ho..bijak-bijak. Bijak sungguh Enchek Ben membuat soklan. Best! Sebab saya suka kira-kira. Siap amek calculator lagi~ Haha. Ye lah, nak carik nombor 400 lebih milik renjerkabloi tu ha...Hehe. Seperti biasa, segmen-segmen Enchek Ben memang menyebabkan blogger-blogger tak senang duduk dan terketar-ketar jari jemari. Adehh...menggigil nak menaip, kenapa leh jadi gitu? Hanya mereka-mereka sahaja yang tahu~ Hehehe... Apapun, good luck untuk semua ya~ Chaiyok2~

P/S: Saya menukar jawapan lagi...kepada yang asal...jadi, dah tak menang dah...hehehe.






6 comments:

BEN ASHAARI said...

erk..no 2 takde jawapan ke ??

azila said...

heheh..gudluck yer.saya siang2 dah tarik diri..undian rosak:)

Sunah Mohammad said...

@Enchek Ben
Saya da check balik~ da update tadi kan~ :D

@azila
huhuhu...masih terketar2 tangan ni...

Awangku Johan said...

awang pulak jawab 6 mula2
last2 kita orang wat sesi takruf.. dgn qaseh, ujang dan naz.. haha so wat 7 hehehe

Sunah Mohammad said...

@Awangku Johan
hehe..cuba awang cek balik, post 6 dis ngan 24 dis tu jauh tau~ hehehe...*saje nak wat konfius* ntahler, enchek ben dan mama zara je tau jawapannye...sob3..

... said...

as salam..
haha..saya punya,
entri rosak.kena reject.adoi.
nak buat baik dah tak sempat

:D

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.