BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, July 31, 2012

Menu Berbuka Hari Ni...


Housemate: Waaaaaaaaaa...hepi besday to you...hepi besday to you...sape bagi tu?

Saya: Bagi ape?

Housemate: Kek tu laa...

Saya: Buat sendiri...

Housemate: Akak buat sendiri???

Ha'ah... Tak percaya ke? Pi SANA tengok cane nak buat.


P/S: Masih menanti...walaupun harapan seperti sangat tipis...sangat sedih...sob sob sob...


5 comments:

laskar pelangi said...

Hepy Belated Besday awak =)
Yummy.Hantar sini sikit kek tu haaa..=)

Abey Mirul said...

Nampak sedaplaa...nak sikit boleh?? Penghantaran ke rumah? Hehe.

Selamat hari jadi gak! :)

Salam perkenalan.

white rose said...

pergghh...sedapnyer...
hai SAKURA

kiera'sakura said...

menanti ape kak?

Cik Pulau said...

wahhh.. sy semalam beli je moist choc cake.. sedapp sgt... hahaha..
entah bile nak buat sendiri..:P

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.