Friday, October 12, 2012

Akhirnya Taip Jugak...


Tak tahu nak pergi ke tak.

Tak dapat nak memilih. Ya, memang bagus bengkel ni untuk saya yang tak tahu apa-apa tentang NS2, tapi di penghujung-penghujung study macam ni terpaksa bergelumang dengan benda ni.

Kalau bukan kerana ada benda lain yang nak dibuat pada minggu tu, memang da terus klik daftar online tanpa berfikir panjang lagi. Tapi disebabkan minggu tu adalah minggu terakhir sebelum raya Aidil Adha, berfikir banyak kali juga sama ada nak pergi atau tak.

Kerana saya da merancang awal dan simpan tarikh 23-24hb untuk urusan tempahan kek, 25hb dah nak gerak ke KL untuk jumpa adik kat sana, jadi pertindihan jadual pulak kat situ. Tapi, tak salah juga kalau saya terus stay kat KL sampai hari raya Aidil Adha.

Cumanya...saya risaukan tempahan kek. Kalau pelanggan ok dengan tarikh yang lebih awal, dan terjamin kek diorang tak rosak (ada pelanggan yang takde peti ais) kalau dapat lebih awal dari yang dijanjikan, ok la kan?

Dan akhirnya saya lah yang akan kelam kabut kat situ nak siapkan segala benda, sebab da tentu la saya kena gerak 21hb. Hurmmm.

Kalau saya pergi bengkel tu pulak, nak duduk kat mana dua hari tu dan hari-hari seterusnya sebelum jumpa adik? Dengar katanya, UKM ni ketat sikit peraturan dia, tak bagi orang luar menumpang, apatah lagi kalo kereta tanpa sticker UKM masuk dalam. *Huk aloh, macam tak pernah buat sebelum ni!*

Ada jugak terdetik di fikiran, gi bengkel ni, then balik JB terus, jumpa adik kejap aje, tak payah nak balik raya ke ape. Tapi...

Mungkin saya perlu menambah lagi bicara dengan Allah, hingga dapat jawapan untuk dilema ni.


P/S: Dan kadang-kadang mungkin kita perlu masa untuk diri sendiri apabila semuanya semakin serabut, segera menyisih kerana bimbang akan ada yang tanpa sengaja dilukai tanpa sebab. Maaf, rasa nak marah membuak-buak.

11 comments:
Write Comments
  1. akak doakan moga semuanya lancar ye dik. hurm klu x leh bw kereta masuk camne nk bermalam sana pula kan

    ReplyDelete
  2. moga dipermudahkan semua urusan sunah :)

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan segala urusan ye K.sunah!.. ^^,

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah....kesian nyer dlm dilema ni minta petunjuk dr NYA moga dipermudahkan semuanya...:)

    ReplyDelete
  5. salam kak sunah. lama tak singgah sini.

    byknya urusan akak eh. semoga dipermudahkan segalanya.

    ReplyDelete
  6. Semoga dipermudahkan segala urusan yek..:-)

    http://alongwawaerna.blgspot.com

    ReplyDelete
  7. huuu banyaknya la program akak kan. pape pun kira doakan moga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan. yang penting jaga diri bebaik ye

    ReplyDelete
  8. boleh la bawak masuk kereta dalam UKM..bagitau la nak pergi bengkel nie...

    apa pun semoga semuanya dipermudahkan..

    ReplyDelete
  9. ye kadng2 kite ley jauhkan diri dr semua utk mase sendiri je

    ReplyDelete
  10. assalamua'laikum..

    hm.. dah lepas. 12 hb >_<
    tak kisah apa jua hal yang kita lakukan. pegang pada janji dulu. lagipun kita mungkin tak jangka apa yg terjadi bila melanggar janji.

    kalau ada p mana2 seminar kat ukm, boleh je menginap kat rumah tamu ukm tu. mohon duk situ masa dah approve yg kamu p seminar tu.

    03 8921 5104 ni no. pejabat am utk buat tempahan.

    istikharah baik2. pasti ada penyelesaian dari-Nya.

    "dan sebaik-baik masa utk kamu menyendiri adalah dimalam hari."

    usah bersedih sunah. Allah kan ada ;)

    ReplyDelete
  11. wah, UKM ye.nanti bgtaw kalau nak dtg konvo.ada no fon wan?

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com