Berusaha Menggigih

Erm.

Mungkin misi sebelum ni tak akan diteruskan buat sementara waktu. Misi baru pula yang akan dimulakan. Misi baru memerlukan lebih banyak kekuatan. Lebih banyak ketabahan, kekentalan, ke-ke-ke- dan banyak ke- lagi.

Dalam masa sekarang ni pun memang perlukan sangat-sangat segala ke- tu. Bila dah selesai satu pilihan, muncul pula kekalutan baru. Ya, serta dalam pakej bila kita dah bulat memilih, tentulah akan ada risiko yang perlu kita hadapi, kan?

Buat diri ni buntu lagi.

Mana nak cari duit untuk bayar yuran PhD pulak?

Allahu...


P/S: Bila da publish, baru teringat nak tulis apa sebenranya tadi sampai letak tajuk entri camtu. Tapi ahhhh lebih kurang sama aje lahhh!

7 comments:

  1. Insyaallah kalau niat kita baik, Allah akan beri jalan yang terbaik..

    bestnya Sunah kalau dapat PhD tu. kita ni berangan je nak sambung belajar.. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. kalau niat kita baik. insyaallah Allah akan beri jalan.. :)

    ReplyDelete
  3. Sakura : kenapa lama tak nampak??? sihat tak?

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan. InsyaAllah, pasti ada jalan :)

    ReplyDelete
  5. kamek berpegang pada benda tok jak.. niat yang bait akan dipemudahkan Allah swt

    ReplyDelete
  6. insyaAllah.. ada rezeki, dpat la smbung tu.. jaga amal, mintak pd Allah semua slesai.. masalah pun dtg dr Allah dn hanya Allah yg mampu slesaikan masalah awak. Ingat!!! bukan duit yg slesaikan masalah awak..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.