BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, August 20, 2013

Berusaha Menggigih

Erm.

Mungkin misi sebelum ni tak akan diteruskan buat sementara waktu. Misi baru pula yang akan dimulakan. Misi baru memerlukan lebih banyak kekuatan. Lebih banyak ketabahan, kekentalan, ke-ke-ke- dan banyak ke- lagi.

Dalam masa sekarang ni pun memang perlukan sangat-sangat segala ke- tu. Bila dah selesai satu pilihan, muncul pula kekalutan baru. Ya, serta dalam pakej bila kita dah bulat memilih, tentulah akan ada risiko yang perlu kita hadapi, kan?

Buat diri ni buntu lagi.

Mana nak cari duit untuk bayar yuran PhD pulak?

Allahu...


P/S: Bila da publish, baru teringat nak tulis apa sebenranya tadi sampai letak tajuk entri camtu. Tapi ahhhh lebih kurang sama aje lahhh!


7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam singgah ptg

Ida Firdausi said...

Insyaallah kalau niat kita baik, Allah akan beri jalan yang terbaik..

bestnya Sunah kalau dapat PhD tu. kita ni berangan je nak sambung belajar.. hehehe :)

Ida Firdausi said...

kalau niat kita baik. insyaallah Allah akan beri jalan.. :)

akmall said...

Sakura : kenapa lama tak nampak??? sihat tak?

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

semoga dipermudahkan. InsyaAllah, pasti ada jalan :)

D Yatie said...

kamek berpegang pada benda tok jak.. niat yang bait akan dipemudahkan Allah swt

Zul Fattah said...

insyaAllah.. ada rezeki, dpat la smbung tu.. jaga amal, mintak pd Allah semua slesai.. masalah pun dtg dr Allah dn hanya Allah yg mampu slesaikan masalah awak. Ingat!!! bukan duit yg slesaikan masalah awak..

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.