TERBAIK DARI ENCIK SUAMI

Thursday, April 12, 2012

Bila Melihat Laut dan Pantai...

via ohsopictures on tumblr

Menikmati alam ciptaan Tuhan itu cukup membuai perasaan...

Tiada yang lebih menenangkan jika ia datang dari Pencipta sekalian alam juga...

Dan bila aku melihat laut dan pantai...

Dia menjatuhkan ingatan aku kepada kamu...





Kamu...

Cepat-cepat sembuh ya...

Nanti boleh tengok laut selalu macam dulu lagi... :')

13 comments:

Kancil 8349 said...

memang indah dan canti pemandangan di laut mahupun di pantai lebih lebih lagi waktu senja...semoga dia cepat sembuh...Amin

Anum said...

anum doakan cepat sembuh

Cik Rose Cute said...

memang indah pemandangan di tepi panatai...Tapi hati2 sekarang tsunami....

JIJI YU said...

phewwitt..tu gmbr kt mane eh

nabila azmi said...

cntik gmbr tuu..suke sgt tengok laut cmni=)

lieynanilaz said...

cantik ciptaan Tuhan...tak jemu memandang.

semoga kamu cepat sembuh!!..

mas saari said...

semoga kamu tu cepat sembuh..

mynameismy said...

baiklah....

eh tibe2...:D

Iffah Afeefah said...

Hope die sht n cpt2 bahagie ehhh

maszull said...

assalamualaikum sunah...semoga kamu cpt2 sembuh yer..:)

~~zana@pb~~ said...

Suka juga lepak kat belakang rmh yg berlaut, duduk tepi benteng sambil membayangkan isi perut laut tu.
Mula la teringat kampung halaman...huhu...yg tak berlaut.

psst..teringat sape eh?

Kancil 8349 said...

tenang mata memandang...

FasiHaH SupiaN said...

siape lah kamu tu..

Blogger Rajin Komen

Get this widget
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari Jeneral Sunah Suka Sakura dot com.