Bila Melihat Laut dan Pantai... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, April 12, 2012

Bila Melihat Laut dan Pantai...

via ohsopictures on tumblr

Menikmati alam ciptaan Tuhan itu cukup membuai perasaan...

Tiada yang lebih menenangkan jika ia datang dari Pencipta sekalian alam juga...

Dan bila aku melihat laut dan pantai...

Dia menjatuhkan ingatan aku kepada kamu...





Kamu...

Cepat-cepat sembuh ya...

Nanti boleh tengok laut selalu macam dulu lagi... :')

13 comments:

  1. memang indah dan canti pemandangan di laut mahupun di pantai lebih lebih lagi waktu senja...semoga dia cepat sembuh...Amin

    ReplyDelete
  2. memang indah pemandangan di tepi panatai...Tapi hati2 sekarang tsunami....

    ReplyDelete
  3. cntik gmbr tuu..suke sgt tengok laut cmni=)

    ReplyDelete
  4. cantik ciptaan Tuhan...tak jemu memandang.

    semoga kamu cepat sembuh!!..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum sunah...semoga kamu cpt2 sembuh yer..:)

    ReplyDelete
  6. Suka juga lepak kat belakang rmh yg berlaut, duduk tepi benteng sambil membayangkan isi perut laut tu.
    Mula la teringat kampung halaman...huhu...yg tak berlaut.

    psst..teringat sape eh?

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad