Baru Dua Hari

Regret by =WikiME on deviantART

Sedih.

Arghhhhhhhhhhhhh!!!!

Baru dua hari. Dah jadi camni. Menciknyaaaaaaaaaaa. Rupanya ni lah perasaan mereka-mereka yang mengalaminya. Patut la dia dulu pun sasau macam ni. Dia ok lagi kot, kira macam seco'et cinonet aje. EH!

Saya punya ni sampai habissssssssss tercabut satu penjuru tuuuuuuuuuuuu!!!!!

Ggggrrrr!!!!!

Sedih sedih sedih.... T____T

Mana nak gi cat balik???


P/S I: Nak nangis bole?

P/S II: Takpe la, belajar dari pengalaman. Lepas ni jangan nak 'comfort zone' sangat.

16 comments:

  1. ape ni? ape ni?? kete kena langgar ke?? huhuhuhuhu... sabar.. sabar.. :)

    ReplyDelete
  2. ni kenapa ni sedih sedih? senyum sikittttt :D

    ReplyDelete
  3. kan dah pesan dari awal!!!!!!!!! hantar je balik!!! hurm.... tuan die macam ner?

    ReplyDelete
  4. kenapa ni? semoga dpt selesaikan masalah tu ye...

    ReplyDelete
  5. Cedih... jgnlah cedih2... Insya Allah semuanya akan selesai... sabar dan kuat semangat, kkkk...meow-meow..

    ReplyDelete
  6. angah pun kena kuat sebab angah bagi komen suruh kuat, angah kena kuat!!

    may I lend my shoulder to you? :')

    thanx angah for the advice..

    ReplyDelete
  7. kisah apa sebenarnya ni?? kekekekeke.. akak x paham

    ReplyDelete
  8. ni mesti kete kena 'cium' ek..?

    ReplyDelete
  9. Ape kes ko ni Sunah.. Bawak ngucap..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.