TERBAIK DARI ENCIK SUAMI

Friday, December 28, 2012

Antibiotik Hati???

Sumber: Aina Punye Belog


13 comments:

Iffah Afeefah said...

hati kene ubat jugak

jgn lalai ksi ubat

mekasih kak sunah y sweet sbb nshatkan sy auw auw

Rozita abd rahman said...

tq dik!

dEdEQ dE wIshEs said...

ALHAMDULILLAH .. NICE SHARING

sea_lavender said...

thanks sharing antibiotik hati yg terbaik ;)

Cik Pulau said...

hurmm.. hati kalau dah sakit ni.. payah.. kan?

ahsfantasy Ryu said...

Yes, hati dah banyak sangat tenatnya,
jom sama-sama beramal..

Novelgurl said...

Thnkss kak.Memang serius perlukn antibiotik teruk sngt luka nie dah..huihuii.

najmi nawawi (juon) said...

insyaAllah~ jum same amalkan

Zida said...

yeah. ubat untuk ketenangan hati. tak perlu susah-susah, tak perlu korban duit, buat je semua benda ni :)

محمد رازيق said...

moga saya sentiasa ada 'antibiotik' ni kak.

kiera'sakura said...

kak. nak ngadu kadang2 hati nie jahat pk yg bebukan hala tue. huuu jahatnya rasa. jenuh istighfar sbb xnk pk mcm2 tue. yg tue mainan hati ke mainan syaitan kak?

Luqeem™ said...

segalanya bermula dengan minda. kalau kuat, sangatlah efektif antibiotik tu. kalau tak kuat. antibiotik tu hanya 'tampal' sahaja bukan melekat secara terus.


wah hijau @_@ :)

4feet8 said...

dah lama tak selak tafsir quran..

Blogger Rajin Komen

Get this widget
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari Jeneral Sunah Suka Sakura dot com.