Antibiotik Hati???

December 28, 2012

Sumber: Aina Punye Belog

You Might Also Like

13 Comments

  1. hati kene ubat jugak

    jgn lalai ksi ubat

    mekasih kak sunah y sweet sbb nshatkan sy auw auw

    ReplyDelete
  2. thanks sharing antibiotik hati yg terbaik ;)

    ReplyDelete
  3. hurmm.. hati kalau dah sakit ni.. payah.. kan?

    ReplyDelete
  4. Yes, hati dah banyak sangat tenatnya,
    jom sama-sama beramal..

    ReplyDelete
  5. Thnkss kak.Memang serius perlukn antibiotik teruk sngt luka nie dah..huihuii.

    ReplyDelete
  6. insyaAllah~ jum same amalkan

    ReplyDelete
  7. yeah. ubat untuk ketenangan hati. tak perlu susah-susah, tak perlu korban duit, buat je semua benda ni :)

    ReplyDelete
  8. moga saya sentiasa ada 'antibiotik' ni kak.

    ReplyDelete
  9. kak. nak ngadu kadang2 hati nie jahat pk yg bebukan hala tue. huuu jahatnya rasa. jenuh istighfar sbb xnk pk mcm2 tue. yg tue mainan hati ke mainan syaitan kak?

    ReplyDelete
  10. segalanya bermula dengan minda. kalau kuat, sangatlah efektif antibiotik tu. kalau tak kuat. antibiotik tu hanya 'tampal' sahaja bukan melekat secara terus.


    wah hijau @_@ :)

    ReplyDelete
  11. dah lama tak selak tafsir quran..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com