Syoknya Kahwin... Hewhew!

February 17, 2012



Video ini ingin memaparkan bahawa ISLAM tidak melarang hubungan intim antara lelaki & perempuan bukan muhrim dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan yang penuh dengan BARAKAH & REDHA ALLAH S.W.T. Moga video ini tidak salah tafrsirkan ianya bertujuan untuk berdakwah & mencari Redha Allah S.W.T semata.. Selamat menonton, semoga terhibur...


P/S:
Jalan cerita agak kaku, namun satu percubaan yang baik... Keep it up!

You Might Also Like

18 Comments

  1. ok tgh loading ni..dr smlm dok dgr hal kawin je ni hehe

    ReplyDelete
  2. Mama, nk tawennnnn. Opsss silap wall. Ahahaha

    ReplyDelete
  3. patut la junior akk kt uia ltk gmbr dlm fb...rupanya dia termasuk dlm video ni...

    ReplyDelete
  4. wahhh. tak sbar tnggu loading neh.

    ReplyDelete
  5. mesti video ni buat yg bujang dan solo bersemangat nak kawin.

    ReplyDelete
  6. lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

    ReplyDelete
  7. lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

    ReplyDelete
  8. hehehe.. nie buat masa bujang

    ReplyDelete
  9. bestnya kawwiiinn..hekhekhek :gatai naa ;p

    p/s x dpt tengok vid tu, kena blok di opis..hukhukhuk

    ReplyDelete
  10. alalala..sygnya xdpt nk tgk huhu
    ofis block plakkk huhu

    ReplyDelete
  11. dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan,,..

    ReplyDelete
  12. assalamulaikum sunah...kalau dah ada calon nyer cpt2kanlah kawin nyer yer...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com