BLOG ENCIK SUAMI

Friday, February 17, 2012

Syoknya Kahwin... Hewhew!



Video ini ingin memaparkan bahawa ISLAM tidak melarang hubungan intim antara lelaki & perempuan bukan muhrim dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan yang penuh dengan BARAKAH & REDHA ALLAH S.W.T. Moga video ini tidak salah tafrsirkan ianya bertujuan untuk berdakwah & mencari Redha Allah S.W.T semata.. Selamat menonton, semoga terhibur...


P/S:
Jalan cerita agak kaku, namun satu percubaan yang baik... Keep it up!


18 comments:

Eera Shera said... Reply to comment

ok tgh loading ni..dr smlm dok dgr hal kawin je ni hehe

fRaMe+LenSeS said... Reply to comment

Wowwwww cm mnarik je. Hihi

fRaMe+LenSeS said... Reply to comment

Mama, nk tawennnnn. Opsss silap wall. Ahahaha

~CiK TiNieY~ said... Reply to comment

patut la junior akk kt uia ltk gmbr dlm fb...rupanya dia termasuk dlm video ni...

Fyqa said... Reply to comment

wahhh. tak sbar tnggu loading neh.

kakchik@ella said... Reply to comment

mesti video ni buat yg bujang dan solo bersemangat nak kawin.

Noraim said... Reply to comment

lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

Noraim said... Reply to comment

lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

cik AngguR said... Reply to comment

NK TAWEN JUGAKZZZZZ

mas saari said... Reply to comment

memang syok! heheheeee

Iffah Afeefah said... Reply to comment

jom kaweeennn

eh

mne calon ni hahaha

Anum said... Reply to comment

hehehe.. nie buat masa bujang

Zarul Umbrella said... Reply to comment

huhu..mmg syok kawin

Penggemar Coklat said... Reply to comment

bestnya kawwiiinn..hekhekhek :gatai naa ;p

p/s x dpt tengok vid tu, kena blok di opis..hukhukhuk

[sutera kasih] said... Reply to comment

alalala..sygnya xdpt nk tgk huhu
ofis block plakkk huhu

Adam Malik said... Reply to comment

dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan,,..

senyumSOYA said... Reply to comment

comel ^^

maszull said... Reply to comment

assalamulaikum sunah...kalau dah ada calon nyer cpt2kanlah kawin nyer yer...:)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.