Friday, February 17, 2012

Syoknya Kahwin... Hewhew!



Video ini ingin memaparkan bahawa ISLAM tidak melarang hubungan intim antara lelaki & perempuan bukan muhrim dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan yang penuh dengan BARAKAH & REDHA ALLAH S.W.T. Moga video ini tidak salah tafrsirkan ianya bertujuan untuk berdakwah & mencari Redha Allah S.W.T semata.. Selamat menonton, semoga terhibur...


P/S:
Jalan cerita agak kaku, namun satu percubaan yang baik... Keep it up!

18 comments:
Write Comments
  1. ok tgh loading ni..dr smlm dok dgr hal kawin je ni hehe

    ReplyDelete
  2. Mama, nk tawennnnn. Opsss silap wall. Ahahaha

    ReplyDelete
  3. patut la junior akk kt uia ltk gmbr dlm fb...rupanya dia termasuk dlm video ni...

    ReplyDelete
  4. wahhh. tak sbar tnggu loading neh.

    ReplyDelete
  5. mesti video ni buat yg bujang dan solo bersemangat nak kawin.

    ReplyDelete
  6. lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

    ReplyDelete
  7. lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

    ReplyDelete
  8. hehehe.. nie buat masa bujang

    ReplyDelete
  9. bestnya kawwiiinn..hekhekhek :gatai naa ;p

    p/s x dpt tengok vid tu, kena blok di opis..hukhukhuk

    ReplyDelete
  10. alalala..sygnya xdpt nk tgk huhu
    ofis block plakkk huhu

    ReplyDelete
  11. dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan,,..

    ReplyDelete
  12. assalamulaikum sunah...kalau dah ada calon nyer cpt2kanlah kawin nyer yer...:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com