BLOG ENCIK SUAMI

Friday, February 17, 2012

Syoknya Kahwin... Hewhew!



Video ini ingin memaparkan bahawa ISLAM tidak melarang hubungan intim antara lelaki & perempuan bukan muhrim dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan yang penuh dengan BARAKAH & REDHA ALLAH S.W.T. Moga video ini tidak salah tafrsirkan ianya bertujuan untuk berdakwah & mencari Redha Allah S.W.T semata.. Selamat menonton, semoga terhibur...


P/S:
Jalan cerita agak kaku, namun satu percubaan yang baik... Keep it up!


18 comments:

Eera Shera said...

ok tgh loading ni..dr smlm dok dgr hal kawin je ni hehe

fRaMe+LenSeS said...

Wowwwww cm mnarik je. Hihi

fRaMe+LenSeS said...

Mama, nk tawennnnn. Opsss silap wall. Ahahaha

~CiK TiNieY~ said...

patut la junior akk kt uia ltk gmbr dlm fb...rupanya dia termasuk dlm video ni...

Fyqa said...

wahhh. tak sbar tnggu loading neh.

kakchik@ella said...

mesti video ni buat yg bujang dan solo bersemangat nak kawin.

Noraim said...

lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

Noraim said...

lepas ni blh lah mintak dgn mak nak kawen. hihi.

cik AngguR said...

NK TAWEN JUGAKZZZZZ

mas saari said...

memang syok! heheheeee

Iffah Afeefah said...

jom kaweeennn

eh

mne calon ni hahaha

Anum said...

hehehe.. nie buat masa bujang

Zarul Umbrella said...

huhu..mmg syok kawin

Penggemar Coklat said...

bestnya kawwiiinn..hekhekhek :gatai naa ;p

p/s x dpt tengok vid tu, kena blok di opis..hukhukhuk

[sutera kasih] said...

alalala..sygnya xdpt nk tgk huhu
ofis block plakkk huhu

Adam Malik said...

dengan syarat mesti diikat dengan tali pernikahan,,..

senyumSOYA said...

comel ^^

maszull said...

assalamulaikum sunah...kalau dah ada calon nyer cpt2kanlah kawin nyer yer...:)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.