BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, February 25, 2012

Video Main Ekor



Tajuk macam semacam aje kan... Gulpppp!

Video ni sebenarnya terlambat publish.

Tapi takpe, publish jugak lah... Sebab Cici rindukan Tinny. Bagi dia tengok video ni untuk lepaskan rindu dendam.


P/S: Cici ke tuan Cici yang rindu??? <--- Jangan tanya soklan ni... Hahaha~


9 comments:

JIJI YU said... Reply to comment

geli ak ngn ko ni..

Rosmawati Yusof said... Reply to comment

Meow-meow... tarik ekor dia.Boleh khayal klw tengok meow-meow ni main, bagi yg suker meow2, lah... Yg tak suker, pandang mereka pun tak sudi..

Rozuan Ismail said... Reply to comment

haha.main ekor pon boleh

Iffah Afeefah said... Reply to comment

geli jugak

tiru jiji

maszull said... Reply to comment

assalamualaikum sunah...sama2 windukan...:)

kura said... Reply to comment

kucing main kucing. hehhe

ijA said... Reply to comment

ekor kucing tu comel sangat ek..sampai tertarik cici..

mas saari said... Reply to comment

comel..

Liza Razak said... Reply to comment

comelnye !

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.