BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, March 9, 2013

Diorang Dah Breakfast!



Bestnya.

Diorang da breakfast da.

Tuan diorang belum lagi. Haishhh.

Nak keluar jap gi dan beli ape-ape kat luar je.

Terus ke Karnival Mahabbah IKIM.fm kat Plaza Angsana.

Tak sempat nak masak ape-ape!


5 comments:

Mas Zull said...

assalamualaikum sunah...cute nyer geram tengok...

nabila azmi said...

grm..sebb comeiiiii

Fasihah Supian said...

ngahhh g karnival mahabbah ke? bestnya..nak gi gak~

Nur Zulaikha said...

bestnye dkt ngn johor bahru..ikim tu..huhuhu..

mohon singgah entry ni skjp blh?
http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2013/03/fariz-izhan-abdul-hadi-siapakah.html

Amanina said...

Salam.. bru 1st singgah sini :)

comelnya kucing...hehe

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.