Nak Pakai Skirt Pendek

QudwahStyle.com

Terpegun jap tengok gambar ni kat newsfeed FB tadi.

Fancy nyeeeee.

Macam high class gituuu.

Then baca sampai habis, owhhhhh niceeee!

Rupanya QudwahStyle buat gambar ni.

Bagus kan? Berapa banyak bisnes online kat luar yang dalam masa yang sama, berusaha untuk bagi nasihat kepada pelanggan mereka supaya menutup aurat?

Ada baca dalam al-Ustaz isu no berapa tak ingat, tapi antara yang baru jugak lah. Pembaca tanya, apa hukum kalau dia menjual pakaian yang tak menutup aurat dengan sempurna? Ustaz jawab, tak salah kalau dia pasti pakaian yang dijual tu akan digunakan dengan aurat ditutup atau kalau pakaian tu jenis tak menutup aurat; akan digunakan di rumah sahaja. Tak salah juga kalau dia tak tahu apa yang pelanggan akan buat dengan pakaian yang dibeli di butiknya. Kiranya, penjual ni tanggungjawab dia sampai barang bertukar tangan lah. Bila dah jadi milik pembeli, maka tanggungjawab berpindah kepada pemilik yang baru.

Tapi ustaz pesan jugak, adalah baik kiranya kalau penjual pakaian bagi pandangan tentang aurat dan mencadangkan cara menggunakan pakaian yang dijual di butik mereka mengikut syariat Islam. Ilmu tersebar, pahala pun dapat, kan?

Nak tengok pelbagai produk QudwahStyle, boleh ke SINI, ok? :)

5 comments:

  1. dapat info baru tentang penjual pakaian

    ReplyDelete
  2. nak pakai gak la

    ehhh

    amboi yu =='

    mne hubby yu ni? ehh

    ReplyDelete
  3. boleh je pakai skirt labuh dr pendek.. pilihan ditgn sndiri

    ReplyDelete
  4. sama la mcm orang yang jual cincin suasa kat lelaki atau si penjual arak kan?

    ReplyDelete
  5. Bagus entri ni..
    Dalam masa sama ada info.. =D

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.