Aduhhhh, Kenapa Macam Ni???

February 17, 2013


Teruknya!

Serius rasa entah ape-ape. Tertanya-tanya jugak, dia ni ada masalah mental ke? Macam tak betul aje. Kenapa, kenapa, kenapaaaaaaaa??? T_T

Kesian tengok bayi tu dilambung-lambung.

Allahu...

Nak tahu kisah dia, boleh baca kat SINI.

P/S: Bagi yang nak ambil pembantu rumah, hati-hati ya. Jangan lupa pasang CCTV. :)

You Might Also Like

6 Comments

  1. Pembantu rumah Indon dah dpt gaji tinggi, dpt cuti & lyn baik dr majikan tapi hasilnya ibarat pagar makan padi..

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Tengok kat tv3 tadi.

    Ya Allah, dia baling macam baby tu bantal! Geram.

    ReplyDelete
  3. tak tahu lah kategorikan maid tue sebagai apa. mengalahkan binatang dia buat baby tue macam tue.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com