Sunday, February 17, 2013

Aduhhhh, Kenapa Macam Ni???


Teruknya!

Serius rasa entah ape-ape. Tertanya-tanya jugak, dia ni ada masalah mental ke? Macam tak betul aje. Kenapa, kenapa, kenapaaaaaaaa??? T_T

Kesian tengok bayi tu dilambung-lambung.

Allahu...

Nak tahu kisah dia, boleh baca kat SINI.

P/S: Bagi yang nak ambil pembantu rumah, hati-hati ya. Jangan lupa pasang CCTV. :)

6 comments:
Write Comments
  1. Pembantu rumah Indon dah dpt gaji tinggi, dpt cuti & lyn baik dr majikan tapi hasilnya ibarat pagar makan padi..

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Tengok kat tv3 tadi.

    Ya Allah, dia baling macam baby tu bantal! Geram.

    ReplyDelete
  3. tak tahu lah kategorikan maid tue sebagai apa. mengalahkan binatang dia buat baby tue macam tue.

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com