Setahun Yang Lalu... Pada 2 Disember 2010

Header untuk Qila


Pada tarikh itu la kali pertama saya join contest dalam dunia blog.

Dan dari situ la saya kenal blog-blog lain di dunia maya ni setelah dua tahun berblog.

Dari situ juga la saya kenal siapa Ben Ashaari.

Dari situ kemudiannya saya kenal blogger-blogger lain pula.

Bermula dari situ, saya kembali aktif berblog sampai la sekarang ni.

Terima kasih semuanya, terutama Cik Qila Razak.

17 comments:

  1. Kejap je kan rasanya masa berlalu,
    huuu nice 2 meet u :)

    ReplyDelete
  2. @shahjiehan

    taklah, cuba baca betul2...dan cuba jenguk arkib... :)

    ReplyDelete
  3. memang cepat masa berlalu...
    tahun depan dah setahun akak berblog
    seronok kenal ngan sunah walaupun belum pernah bertentang mata!

    ReplyDelete
  4. cepat je masa berlalu kan
    teruskan

    ReplyDelete
  5. saya pun dah hampir dua tahun lebih berblog.. sedar tak sedar rupanya saya telah termasuk dalam komuniti blogging ni.. tak sangka kan.. dari suka2, terus jadi hobi yang bermanfaat utk menulis

    ReplyDelete
  6. Tahniah dik Sunah cayang....setahun eh...mcm baru semalam kenal Sunah...hehee..Happy blogging eh! Seronok kenal Sunah jgk ^__^

    ReplyDelete
  7. kerana ben.. kak juga kenal kawan2 blogger yang lain..
    kerana dia,kak belajar berblog..
    kerana dia..

    kenal mat gebu

    wawawa

    ReplyDelete
  8. akak stat aktif blog balik,akhr thn lepas..kenal sunah.errrrrrr xingt..hihi
    mase tu follower sunah x smp 777 lg.hehe

    mcm kenal cik adik ni..tp dimana ya

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.