Lamanya Tak Bukak DeviantART

January 23, 2012

Cantik kan gambar ni? Bukan dari deviantART, tapi dari HAIRIEcerulean~

Lama kan takde gambar deviantART masuk entri blog ni?

Err... Bukan atas sebab-sebab yang tak bagus pasal deviantART. Tak, tak. Saya paling suka la masukkan gambar dari deviantART dalam entri. Gambar-gambar yang cantik lerr, takkan gambar tak cantik pun nak masukkan. Heee~

Akhir-akhir ni takde gambar dari sana. Jarang bukak dah.

Sebab pe? Sebab tak sempat nak belek satu-satu gambar yang sesuai dalam keadaan line broadband yang agak slow macam sipot sedut. Entri pun nak up cepat-cepat, kalo nak belek satu-satu kang entri yang da siap taip kul 2 pun terpublish kul 3 jadinye. Erk! (Tapi selalunya memang amek masa nak carik gambar... =.=)

Bila line dah ok sikit, ada la tu kang. Tak pun, ok je kan kalo takde gambar. Lama-lama dulu pun takde gambar. Saja nak serikan entri je dengan gambar-gambar tu. Hehehe...

Hurmmm... Hari ni dengan esok cuti. Bosannya. Takde ke yang kat Skudai ni nak ajak jenjalan??? =.=


P/S: Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada pembaca berbangsa Cina... Wehuuu~

You Might Also Like

3 Comments

  1. siannye yu

    dok je rehat kat uma

    ni org demam nk drive sne sini

    org sakit nak g jejalan lak

    elokla 2 korg

    ReplyDelete
  2. akak.. jom gath umah saya..hahaha :P

    ReplyDelete
  3. dulu akak pun suka ikut sunah, letak gambar dari deviantart...heheheee

    tapi skrg lebih suka letak gambar dari koleksi sendiri je!

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com