Monday, January 23, 2012

Lamanya Tak Bukak DeviantART

Cantik kan gambar ni? Bukan dari deviantART, tapi dari HAIRIEcerulean~

Lama kan takde gambar deviantART masuk entri blog ni?

Err... Bukan atas sebab-sebab yang tak bagus pasal deviantART. Tak, tak. Saya paling suka la masukkan gambar dari deviantART dalam entri. Gambar-gambar yang cantik lerr, takkan gambar tak cantik pun nak masukkan. Heee~

Akhir-akhir ni takde gambar dari sana. Jarang bukak dah.

Sebab pe? Sebab tak sempat nak belek satu-satu gambar yang sesuai dalam keadaan line broadband yang agak slow macam sipot sedut. Entri pun nak up cepat-cepat, kalo nak belek satu-satu kang entri yang da siap taip kul 2 pun terpublish kul 3 jadinye. Erk! (Tapi selalunya memang amek masa nak carik gambar... =.=)

Bila line dah ok sikit, ada la tu kang. Tak pun, ok je kan kalo takde gambar. Lama-lama dulu pun takde gambar. Saja nak serikan entri je dengan gambar-gambar tu. Hehehe...

Hurmmm... Hari ni dengan esok cuti. Bosannya. Takde ke yang kat Skudai ni nak ajak jenjalan??? =.=


P/S: Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada pembaca berbangsa Cina... Wehuuu~

3 comments:
Write Comments
  1. siannye yu

    dok je rehat kat uma

    ni org demam nk drive sne sini

    org sakit nak g jejalan lak

    elokla 2 korg

    ReplyDelete
  2. akak.. jom gath umah saya..hahaha :P

    ReplyDelete
  3. dulu akak pun suka ikut sunah, letak gambar dari deviantart...heheheee

    tapi skrg lebih suka letak gambar dari koleksi sendiri je!

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com