Update Ringkas

January 07, 2012

Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya.

Saya sudah semakin sihat, alhamdulillah.

Demam da kebah, cuma ada batuk sikit-sikit yang kadang-kadang menghadirkan rasa bisa di bawah perut sebelah kiri. Jangan tanya saya apa ada kat situ, sebab saya pun tak pasti. Cumanya, saya terpaksa telan semula ubat pecah batu karang yang doktor bagi mula-mula dulu dengan ubat tahan sakit.

Kalau tak hilang jugak rasa yang begitu tajam tu, hari Isnin ni insya'Allah saya gi buat x-ray pulak.

Moga dia pecah sendiri...

You Might Also Like

16 Comments

  1. sakit itu penyembuh dosa... apapun akak be strong oky!

    ReplyDelete
  2. rehat dan rajin makan ubat ye! ada tanda2 kena batu karang ke??

    ReplyDelete
  3. awatla byk sakit ni adek sunah

    tp ai pon btok2

    mls betul beli ubt hurmm

    ReplyDelete
  4. ada batu karang ke??.. moga cepat pecah batu karang itu, amin..

    ReplyDelete
  5. batu karang?? huhhu.. penah liht roommate saya menderita kena serang penyakit tu... sampai tak leh jalan.. tepaksa kena bedah... huhu... kena jaga pemakanan baik2 ni

    ReplyDelete
  6. akak,semoga akak cepat sihat..Amin..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dah beransur pulih. kak sunah, rindu akak! hahaha!

    ReplyDelete
  8. emmm
    kalau tye mak, mak kata makan buah tembikai bole pecah batu karang tu, sebb tembikai panas, tapi akak dh batuk2 tu cm x bape nak suggeest, nnti lagi lmbt sihat, sebb nnti panas dalam..huhu..

    makan ubat ye kak
    get weell soon :))

    kuaattt!!!

    ReplyDelete
  9. mesti kuatt!
    minum air barli byk2 pun boleh legakan sakit tu..insyaAllah

    ReplyDelete
  10. emmmm...harap cepat sembuh...rehat cukup2..

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum sunah...moga cpt2 sembuh yer...:)

    ReplyDelete
  12. risau pulak sy dengar ni...
    hurmm..
    moga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  13. makcik sy dulu ada sakit batu karang..teruk gak kesian..cepat sembuh ek

    ReplyDelete
  14. Jaga diri elok2 yea..lepas ni makan benda2 berkhasiat...pcm doakan sunah cepat sembuh...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com