Update Ringkas

Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya.

Saya sudah semakin sihat, alhamdulillah.

Demam da kebah, cuma ada batuk sikit-sikit yang kadang-kadang menghadirkan rasa bisa di bawah perut sebelah kiri. Jangan tanya saya apa ada kat situ, sebab saya pun tak pasti. Cumanya, saya terpaksa telan semula ubat pecah batu karang yang doktor bagi mula-mula dulu dengan ubat tahan sakit.

Kalau tak hilang jugak rasa yang begitu tajam tu, hari Isnin ni insya'Allah saya gi buat x-ray pulak.

Moga dia pecah sendiri...

16 comments:

  1. sakit itu penyembuh dosa... apapun akak be strong oky!

    ReplyDelete
  2. rehat dan rajin makan ubat ye! ada tanda2 kena batu karang ke??

    ReplyDelete
  3. awatla byk sakit ni adek sunah

    tp ai pon btok2

    mls betul beli ubt hurmm

    ReplyDelete
  4. ada batu karang ke??.. moga cepat pecah batu karang itu, amin..

    ReplyDelete
  5. batu karang?? huhhu.. penah liht roommate saya menderita kena serang penyakit tu... sampai tak leh jalan.. tepaksa kena bedah... huhu... kena jaga pemakanan baik2 ni

    ReplyDelete
  6. akak,semoga akak cepat sihat..Amin..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dah beransur pulih. kak sunah, rindu akak! hahaha!

    ReplyDelete
  8. emmm
    kalau tye mak, mak kata makan buah tembikai bole pecah batu karang tu, sebb tembikai panas, tapi akak dh batuk2 tu cm x bape nak suggeest, nnti lagi lmbt sihat, sebb nnti panas dalam..huhu..

    makan ubat ye kak
    get weell soon :))

    kuaattt!!!

    ReplyDelete
  9. mesti kuatt!
    minum air barli byk2 pun boleh legakan sakit tu..insyaAllah

    ReplyDelete
  10. emmmm...harap cepat sembuh...rehat cukup2..

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum sunah...moga cpt2 sembuh yer...:)

    ReplyDelete
  12. risau pulak sy dengar ni...
    hurmm..
    moga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  13. makcik sy dulu ada sakit batu karang..teruk gak kesian..cepat sembuh ek

    ReplyDelete
  14. Jaga diri elok2 yea..lepas ni makan benda2 berkhasiat...pcm doakan sunah cepat sembuh...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.