BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, January 7, 2012

Update Ringkas

Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya.

Saya sudah semakin sihat, alhamdulillah.

Demam da kebah, cuma ada batuk sikit-sikit yang kadang-kadang menghadirkan rasa bisa di bawah perut sebelah kiri. Jangan tanya saya apa ada kat situ, sebab saya pun tak pasti. Cumanya, saya terpaksa telan semula ubat pecah batu karang yang doktor bagi mula-mula dulu dengan ubat tahan sakit.

Kalau tak hilang jugak rasa yang begitu tajam tu, hari Isnin ni insya'Allah saya gi buat x-ray pulak.

Moga dia pecah sendiri...


16 comments:

Zyla said...

sakit itu penyembuh dosa... apapun akak be strong oky!

mas saari said...

rehat dan rajin makan ubat ye! ada tanda2 kena batu karang ke??

Iffah Afeefah said...

awatla byk sakit ni adek sunah

tp ai pon btok2

mls betul beli ubt hurmm

Cik Lia Lomi said...

ada batu karang ke??.. moga cepat pecah batu karang itu, amin..

Gen2Merah said...

batu karang?? huhhu.. penah liht roommate saya menderita kena serang penyakit tu... sampai tak leh jalan.. tepaksa kena bedah... huhu... kena jaga pemakanan baik2 ni

Miss Nadya said...

akak,semoga akak cepat sihat..Amin..

Syafiq Ahadin said...

alhamdulillah dah beransur pulih. kak sunah, rindu akak! hahaha!

aimie amalina said...

emmm
kalau tye mak, mak kata makan buah tembikai bole pecah batu karang tu, sebb tembikai panas, tapi akak dh batuk2 tu cm x bape nak suggeest, nnti lagi lmbt sihat, sebb nnti panas dalam..huhu..

makan ubat ye kak
get weell soon :))

kuaattt!!!

cahayasemulajadi said...

Semoga cepat sembuh kakak=)

Kalamhati said...

mesti kuatt!
minum air barli byk2 pun boleh legakan sakit tu..insyaAllah

MerLe said...

emmmm...harap cepat sembuh...rehat cukup2..

maszull said...

assalamualaikum sunah...moga cpt2 sembuh yer...:)

Cik Pulau said...

risau pulak sy dengar ni...
hurmm..
moga cepat sembuh yer..

Eera Shera said...

makcik sy dulu ada sakit batu karang..teruk gak kesian..cepat sembuh ek

Mat Gebu said...

Jaga diri elok2 yea..lepas ni makan benda2 berkhasiat...pcm doakan sunah cepat sembuh...

Niena Pengembara Ilahi said...

dgr nasihat PCm tu :)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.