Yes, Saya Unik, Saya Tau Itu!

November 30, 2011

unique by ~Caapie on deviantART

Kalo nak makan sesuatu yang jarang-jarang dimakan, bila kawan dah beli dulu makanan yang saya teringin nak makan, terus tak jadi nak beli makanan tu... Pilih yang lain sebab takmo sama dengan dia, walaupun makanan tu la yang sangat-sangat saya suka...

Erk!

Baru je discover benda ni tadi lepas baca entri Cik Bambam kat SANA.

Tu je. Sekian~

You Might Also Like

16 Comments

  1. tak suka pakai baju yg sama ngn org lain dlm waktu yg sama hehe

    ReplyDelete
  2. erkkkkkk...sm x taw nak kata ape2...syum jew..

    ReplyDelete
  3. xblh jadik unik sgt sbb gi keja baju msti sama...


    :)

    ReplyDelete
  4. hahahahha... ni kira unik ker tak coz wat entry lebih kurang nie.. kekekeke...

    ini namanya.. inovatif..idea lama jadi baru.. yer dak? :P

    ReplyDelete
  5. saya unik, saya sarjan keroro. saya alien.

    eh, ade kena mengena ke? :p

    ReplyDelete
  6. smue manusia unik

    even kemba pon de beza kn

    ReplyDelete
  7. saya unik.. dan fleksibel.. #perasan

    ReplyDelete
  8. sy xsuka sama ngn org atau org ikut nak sama ngn saya..haha

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum sunah...setiap manusia mempunyai citarasa yg berbeza tapi kekadang tu ada gak yg tersama ngan citarasa kita....hehehehe...:)

    ReplyDelete
  10. bagus juga macam tu, leh cuba rasa makanan kawan yang lain tu..kalau di berilah....

    ReplyDelete
  11. oo tu unik ek?ingatkan aneh.hehe
    akak akan jadi unik mcm ni kalau sama dgn org yg kite x suka..errr
    bole plak x suka org.xbaik suhaili.hehe

    ReplyDelete
  12. boleh pula mcm tu ye kak.. peliks ni. heheh

    ReplyDelete
  13. unik itu pelik..opssss unik itu indah,kerana membezakan kita dgn yang lain..

    kalau sama pun okey gak kan..nmpak cun sis,hehee

    ReplyDelete
  14. semua manusia unik, cap jari semua berbeza xde sorang pn yang sama.. :)

    ReplyDelete
  15. mmang unik,peli pon iya juga ;D

    dah lama tak buat bintang2 ni..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com