BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, December 22, 2011

Spontan Nak Publish #16

Gambar dari SINI


9 comments:

aimie amalina said... Reply to comment

bersesuaian la
buat jahat jgn sekali..
buat baik berpada2..

hehe :)

maszull said... Reply to comment

assalamualaikum sunah...betul tu yg salah pasti org akan ingat sampai bila2kn tapi sesuatu yg baik tu pun mudah dilupakan gak itulah lumrahnya manusia di dunia ini..:)

Raisya Haris said... Reply to comment

Lumrah manusia~

Kalamhati said... Reply to comment

betul banget!huhu moral op de stori, buatlah baik berkali2..buat jahat jgn sekali..=)

mas saari said... Reply to comment

yang salah tulah orang selalu ingat!

JIJI YU said... Reply to comment

aku x nk wat dah..betobat dah..

Cik Pulau said... Reply to comment

kan...
sebab orang senang je nak ingat kesalahan kita..huuu~

fRaMe+LenSeS said... Reply to comment

Itulah kn boss.?moga kita x diingat sbb buruknya kita

Iffah Afeefah said... Reply to comment

org mmg ske igt y ngtif

lumrahhhh

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.