BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, December 22, 2011

Spontan Nak Publish #16

Gambar dari SINI


9 comments:

aimie amalina said...

bersesuaian la
buat jahat jgn sekali..
buat baik berpada2..

hehe :)

maszull said...

assalamualaikum sunah...betul tu yg salah pasti org akan ingat sampai bila2kn tapi sesuatu yg baik tu pun mudah dilupakan gak itulah lumrahnya manusia di dunia ini..:)

Raisya Haris said...

Lumrah manusia~

Kalamhati said...

betul banget!huhu moral op de stori, buatlah baik berkali2..buat jahat jgn sekali..=)

mas saari said...

yang salah tulah orang selalu ingat!

JIJI YU said...

aku x nk wat dah..betobat dah..

Cik Pulau said...

kan...
sebab orang senang je nak ingat kesalahan kita..huuu~

fRaMe+LenSeS said...

Itulah kn boss.?moga kita x diingat sbb buruknya kita

Iffah Afeefah said...

org mmg ske igt y ngtif

lumrahhhh

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.