Biru Seribu Malam

March 20, 2011


Dari tadi kami berdebar menanti. KAMI?? Eik, nape Cik Puan Nabila pun ikut berdebar ni? Hahaha~ Adoiiii... Erm... kami tunggu sama-sama...sampai malam jadi biru...akhirnya biru seribu malam...erk! Ayat sastera mana la agaknya ni...

Ekceli, kami tunggu dia...yang ke seribu...


Hehehe...dia empunya blog Biru Malam~ Namanya Bro Azqar, berasal dari Ipoh, Perak. Maka dia adalah ahli komuniti KBU la kan? Blog dia berheaderkan awan biru di waktu malam...err...berapa kali nak sebut biru dengan malam ni? Kalo boleh 1000 kali, okie jugak~ Hahaha~ Tipu saje...tak mampu den...:p

Alhamdulillah... Terima kasih kepada semua yang follow blog ni...anda semua dalam yang 1000 tu...terima kasih...juga kepada silent readers...terima kasih...doakan agar saya terus berusaha dengan lebih baik kat sini...teruskan bagi teguran dan pandangan...sokongan semua amat saya perlukan...

TERIMA KASIH!


CIK PUAN NABILA PUN BUAT ENTRI CAMBEST KAT SINI

You Might Also Like

34 Comments

  1. waahhhhh!!!! xsngke!! ehehhee.. tenkiuk3.. :D

    malam biru menjadi peneman.. hahahaa.. eceh :P

    Thanks.. coz sudi wat revew.. :)

    ReplyDelete
  2. malam ni bulan cerah!sebab tu sy bdebar...haha tahniah kak sunah!
    ^________^

    ReplyDelete
  3. wahhh..bestnya..
    tahniah2...=)
    sunah memang hebat...=)

    ReplyDelete
  4. em,nyesal tak unfollow
    hahhhah,tahniah

    ReplyDelete
  5. @Bro Azqar

    terima kasih ye empunya Biru Malam...:)

    ReplyDelete
  6. @Salfiza

    oh, sebab tu ke? hahaha~ terima kasih nabila..

    ReplyDelete
  7. @Nour Akmal

    terima kasih..alhamdulillah..tak hebat lagi..:)

    ReplyDelete
  8. @bun

    hahahaha! boleh pulak ye!

    terima kasih alia...:)

    ReplyDelete
  9. waauuuu.. tahniaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. cayalah sis..meletup laaa..lepas ni jdi femes ames,jgn lupa kita tau.heheeee

    ReplyDelete
  11. waaaa...tahniah..jom seribukan saya jugak!!haha

    ReplyDelete
  12. sunah...
    cepatnya 1000...akak ni kl pencen pun lom tentu lagik dapat 1000 tu...heheheheh...akak rasa akak 989...tahniah2....akak br balik majidee kampung hubby akak...dah 2 minggu berturut turut balik johor , ye lah,,,cuti sekolah...nnt kl ade rezeki kita jumpa ye...insyaALLAH...

    ReplyDelete
  13. wah tahniah dik dah 1000.. suker angka...

    ReplyDelete
  14. @qasehraihan

    hahahaha! akak satu je..takleh seribukan!

    ReplyDelete
  15. @azian

    wah, ingat nombor sendiri..bagus2..hehehe. wah, dekat je...hehehe...insya'Allah~ :)

    ReplyDelete
  16. wah , wah ! seribu dah follower die . boleh minta sikit tak ? hehe

    ReplyDelete
  17. as salam..
    wah! tahniah!
    semoga mendapat lebih ramai reader setia dari reader sedia

    ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com