Biru Seribu Malam


Dari tadi kami berdebar menanti. KAMI?? Eik, nape Cik Puan Nabila pun ikut berdebar ni? Hahaha~ Adoiiii... Erm... kami tunggu sama-sama...sampai malam jadi biru...akhirnya biru seribu malam...erk! Ayat sastera mana la agaknya ni...

Ekceli, kami tunggu dia...yang ke seribu...


Hehehe...dia empunya blog Biru Malam~ Namanya Bro Azqar, berasal dari Ipoh, Perak. Maka dia adalah ahli komuniti KBU la kan? Blog dia berheaderkan awan biru di waktu malam...err...berapa kali nak sebut biru dengan malam ni? Kalo boleh 1000 kali, okie jugak~ Hahaha~ Tipu saje...tak mampu den...:p

Alhamdulillah... Terima kasih kepada semua yang follow blog ni...anda semua dalam yang 1000 tu...terima kasih...juga kepada silent readers...terima kasih...doakan agar saya terus berusaha dengan lebih baik kat sini...teruskan bagi teguran dan pandangan...sokongan semua amat saya perlukan...

TERIMA KASIH!


CIK PUAN NABILA PUN BUAT ENTRI CAMBEST KAT SINI

34 comments:

  1. waahhhhh!!!! xsngke!! ehehhee.. tenkiuk3.. :D

    malam biru menjadi peneman.. hahahaa.. eceh :P

    Thanks.. coz sudi wat revew.. :)

    ReplyDelete
  2. malam ni bulan cerah!sebab tu sy bdebar...haha tahniah kak sunah!
    ^________^

    ReplyDelete
  3. wahhh..bestnya..
    tahniah2...=)
    sunah memang hebat...=)

    ReplyDelete
  4. em,nyesal tak unfollow
    hahhhah,tahniah

    ReplyDelete
  5. @Bro Azqar

    terima kasih ye empunya Biru Malam...:)

    ReplyDelete
  6. @Salfiza

    oh, sebab tu ke? hahaha~ terima kasih nabila..

    ReplyDelete
  7. @Nour Akmal

    terima kasih..alhamdulillah..tak hebat lagi..:)

    ReplyDelete
  8. @bun

    hahahaha! boleh pulak ye!

    terima kasih alia...:)

    ReplyDelete
  9. waauuuu.. tahniaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. cayalah sis..meletup laaa..lepas ni jdi femes ames,jgn lupa kita tau.heheeee

    ReplyDelete
  11. waaaa...tahniah..jom seribukan saya jugak!!haha

    ReplyDelete
  12. sunah...
    cepatnya 1000...akak ni kl pencen pun lom tentu lagik dapat 1000 tu...heheheheh...akak rasa akak 989...tahniah2....akak br balik majidee kampung hubby akak...dah 2 minggu berturut turut balik johor , ye lah,,,cuti sekolah...nnt kl ade rezeki kita jumpa ye...insyaALLAH...

    ReplyDelete
  13. wah tahniah dik dah 1000.. suker angka...

    ReplyDelete
  14. @qasehraihan

    hahahaha! akak satu je..takleh seribukan!

    ReplyDelete
  15. @azian

    wah, ingat nombor sendiri..bagus2..hehehe. wah, dekat je...hehehe...insya'Allah~ :)

    ReplyDelete
  16. wah , wah ! seribu dah follower die . boleh minta sikit tak ? hehe

    ReplyDelete
  17. as salam..
    wah! tahniah!
    semoga mendapat lebih ramai reader setia dari reader sedia

    ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.