Lelaki Cantik?

March 19, 2011


Oh, tetiba nak tulis pasal ni sebab Atikah Latiff mintak tolong carikan sorang untuk dia. Dia taknak lelaki hensem, tapi nak lelaki cantik jek... Hahaha~

Ekceli, apa definisi lelaki cantik untuk kamu? Adakah dia mempunyai wajah seakan-akan bayi atau orang kampung kata, baby face? Senyuman menawan? Mata menggoda? Hidung mancung? Pipi tak tersorong-sorong? Erk! Merapu sudah!

Bagi saya...lelaki cantik...hurm...hurm...hurm...

Macam dia ni kot~~~

.

.

.

Da lama tak tepek gambo dia~~~ weehuuuuuuuu~~~

Uhuhu...pi la tengok cite Mei-Chan no Shitsuji...sangat cantik ok??? Sangat kemas jugak kecuali tang rambut tu~ Hahahahaha~

Okie, puji lebih-lebih kang susah pulak aihhh...Atikah nak yang macam ni? :p

Kamu-kamu yang lelaki, sape rasa diri tu cantik, angkat mouse!!!


P/S: Cantik itu tidak kekal selamanya...:)

You Might Also Like

59 Comments

  1. ari tue sis kata nk cari kn utk atq gak

    ReplyDelete
  2. hajar tgk citer tu~ dia butler heroin citer tu kan!! ngee~

    ReplyDelete
  3. angkat mouse!! erkk tetibe pulak..kehkeh rambut dia kne ubh skit baru smart :)

    ReplyDelete
  4. @hanim azhari

    hanim...err...lelaki ke? hahahaha~ ha'ah..tapi dia yang sebenar pon memang rambut gitu..heheh...

    ReplyDelete
  5. banyak lagi ciri2 ny.. huhu.. x smoking.. x pakai rantai.. haha

    ReplyDelete
  6. @y u y u Z u l a i k h a

    erk! tak boleh!!!! akak punye, okie??? hahaha~ (padahal dia da kawen...T_T)

    ReplyDelete
  7. @Nour Akmal

    hehehe..suke tengok dia senyum...errr...

    ReplyDelete
  8. hahaha.. mestila.. tue yg utama.. hihihi

    ReplyDelete
  9. adeyhh.. mamat mata sepet jugak yg cantik.. =_="

    ReplyDelete
  10. eh sy punye okie.

    haha sy nk dom yo ji dlm cte hana yori dango la

    lelaki cntik muke jambu..cm dak sb sorg tu=P

    ReplyDelete
  11. lelaki cantik tak semestinya dari luar.yang penting baik di dalam.
    :)

    ReplyDelete
  12. nak gelak...
    wahahahahaha

    hahahahahaaha

    hehehehehhe

    wahahhahahahaa


    erk.... jambuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  13. kecantikan dan kehenseman tu hnyalah semntara.. so bg mereka yg terlalu taksub dgn kehebatan fizikal mereka jgn la terlalu riak.. coz semua itu smntara... ckupla dgn rasa bersyukur...

    ReplyDelete
  14. tak reti nak cakap cantik tu macam mana, tapi cantik bagi orang sedap mata memandang dan satu cantik iman.

    ReplyDelete
  15. err saye nak jugak,, tp hensem dihati pon dh cukup.. muka hensem sangat tamo la,, nanti kena kebas..hak3 yg sedap2 mata memandang je.. ada tak?? tolong carikan..=p

    ReplyDelete
  16. da agak da..mesti tempek muka budak tu...haha

    ReplyDelete
  17. salam sunah..lelaki cantik..tak bahaya ke tu?huhu

    ReplyDelete
  18. erk... not bad... mungkin make up kot... huhuhu


    org melayu pon ramai yg cntik2 jugak ler...

    jom baca dan komen Saya Sayang emak saya

    ReplyDelete
  19. lelaki lebih cantik dr gurl..pak andam ...haha

    ReplyDelete
  20. carikan perempuan yang cantik boleh tak ?

    ReplyDelete
  21. niesz suke lelaki matang +macho..heee..

    ReplyDelete
  22. nk jugak cmtu..carikan jg ye sunah..hahaha

    ReplyDelete
  23. amoi akak...ada jgk gambo laki nie(maap,xingt nama)...hehe

    ReplyDelete
  24. @Awangku Johan

    alhamdulillah...perkongsian yang baik dari cekgu awang~ :)

    ReplyDelete
  25. @suri solehah

    wa'alaikumussalam..

    tak bahaya kak, memang ade istilah lelaki cantik ni, untuk lelaki yang berwajah jambu dan cantik...

    kebanyakannya di kalangan orang asia lah, area jepun, korea, taiwan...

    ReplyDelete
  26. @shahjiehan

    hoh?? ade eh lelaki melayu cantik? hehehe...

    ReplyDelete
  27. lelaki santek atau lelaki jembu...same x ekk??

    ReplyDelete
  28. @SyafiqRidhwan

    err...cuba search kat google..banyak tu...:D

    ReplyDelete
  29. hurm.. macam kenal ja pelakon ni.. kalau tak silap pelakon kamen rider kabuto ni.. hehe.. ;)


    p/s: anda telah ditag..

    http://budaklogam.blogspot.com/2011/03/hanim-buat-bloglist-betol-ke.html

    ReplyDelete
  30. as salam..
    wah! lelaki cantik

    @_@

    sedang membayangkannya..
    cantik vs handsome..
    cantik tang amal dan iman, handsome tang fizikal?
    huhu..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com