Dia Kata Macam-macam Ragam...

March 04, 2011


hik hik..
tajuk x hengat..
ye la,macam2 la..
bila aku berblogwalking ni aku rasa mcm aku tgh berjalan kat pasar malam je
macam2 cerita,macam2 kerenah,macam2 hal la..
hua hua..tp apa nak kesah..
ko punye blog suke hati ko la nak cerita apa kan..kan ..kan
mcm aku jugak..
blog aku suke hati la nak cite ape kan..
cite org yg aku menyampah ke.. (ya Allah kau hilangkan lah perasaan menyampah ni)
sambung kat SINI...


Adohhhh...cumil jek akak sorang ni~ Tadi cek nuffnang, nampak referrals dari blog dia...hehehe...sila jenguk sambungan cerita dia...:p

Jangan lupa baca Eh, Ustazah!: Solat dan Warna I :)


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!



You Might Also Like

12 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com