Dia Kata Macam-macam Ragam... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, March 4, 2011

Dia Kata Macam-macam Ragam...


hik hik..
tajuk x hengat..
ye la,macam2 la..
bila aku berblogwalking ni aku rasa mcm aku tgh berjalan kat pasar malam je
macam2 cerita,macam2 kerenah,macam2 hal la..
hua hua..tp apa nak kesah..
ko punye blog suke hati ko la nak cerita apa kan..kan ..kan
mcm aku jugak..
blog aku suke hati la nak cite ape kan..
cite org yg aku menyampah ke.. (ya Allah kau hilangkan lah perasaan menyampah ni)
sambung kat SINI...


Adohhhh...cumil jek akak sorang ni~ Tadi cek nuffnang, nampak referrals dari blog dia...hehehe...sila jenguk sambungan cerita dia...:p

Jangan lupa baca Eh, Ustazah!: Solat dan Warna I :)


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!



12 comments:

  1. haha...klu xpueh ati,tulisla kat blog sndiri...xleh nk puaskan hati semua pihak

    ReplyDelete
  2. Salan..oouh..huhu

    ReplyDelete
  3. @Novelgurl

    wa'alaikumussalam novelgurl..

    ouhh kenapakah?

    ReplyDelete
  4. kak sunah~ saye pun blogwalking kt sini... heee....org mmg mcm2 karenah..=_=

    ReplyDelete
  5. sunnah selamat malam sayang

    wah!!!!!!! review wik..jom terjah

    ReplyDelete
  6. selalu tulis isu tak puas hati pasal bola je :P

    ReplyDelete
  7. @Wan Gerrard

    hehehe...memang! selalu nampak wanG punye entry mesti pasal bola!

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad