Dia Kata Macam-macam Ragam...


hik hik..
tajuk x hengat..
ye la,macam2 la..
bila aku berblogwalking ni aku rasa mcm aku tgh berjalan kat pasar malam je
macam2 cerita,macam2 kerenah,macam2 hal la..
hua hua..tp apa nak kesah..
ko punye blog suke hati ko la nak cerita apa kan..kan ..kan
mcm aku jugak..
blog aku suke hati la nak cite ape kan..
cite org yg aku menyampah ke.. (ya Allah kau hilangkan lah perasaan menyampah ni)
sambung kat SINI...


Adohhhh...cumil jek akak sorang ni~ Tadi cek nuffnang, nampak referrals dari blog dia...hehehe...sila jenguk sambungan cerita dia...:p

Jangan lupa baca Eh, Ustazah!: Solat dan Warna I :)


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!



12 comments:

  1. haha...klu xpueh ati,tulisla kat blog sndiri...xleh nk puaskan hati semua pihak

    ReplyDelete
  2. Salan..oouh..huhu

    ReplyDelete
  3. @Novelgurl

    wa'alaikumussalam novelgurl..

    ouhh kenapakah?

    ReplyDelete
  4. kak sunah~ saye pun blogwalking kt sini... heee....org mmg mcm2 karenah..=_=

    ReplyDelete
  5. sunnah selamat malam sayang

    wah!!!!!!! review wik..jom terjah

    ReplyDelete
  6. selalu tulis isu tak puas hati pasal bola je :P

    ReplyDelete
  7. @Wan Gerrard

    hehehe...memang! selalu nampak wanG punye entry mesti pasal bola!

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.