BLOG ENCIK SUAMI

Friday, March 4, 2011

Dia Kata Macam-macam Ragam...


hik hik..
tajuk x hengat..
ye la,macam2 la..
bila aku berblogwalking ni aku rasa mcm aku tgh berjalan kat pasar malam je
macam2 cerita,macam2 kerenah,macam2 hal la..
hua hua..tp apa nak kesah..
ko punye blog suke hati ko la nak cerita apa kan..kan ..kan
mcm aku jugak..
blog aku suke hati la nak cite ape kan..
cite org yg aku menyampah ke.. (ya Allah kau hilangkan lah perasaan menyampah ni)
sambung kat SINI...


Adohhhh...cumil jek akak sorang ni~ Tadi cek nuffnang, nampak referrals dari blog dia...hehehe...sila jenguk sambungan cerita dia...:p

Jangan lupa baca Eh, Ustazah!: Solat dan Warna I :)


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!





12 comments:

iniialahaku said...

haha...klu xpueh ati,tulisla kat blog sndiri...xleh nk puaskan hati semua pihak

Sunah Mohammad said...

@iniialahaku

hehe...terjah dulu~ ;)

Novelgurl said...

Salan..oouh..huhu

Sunah Mohammad said...

@Novelgurl

wa'alaikumussalam novelgurl..

ouhh kenapakah?

farhaniza azman said...

kak sunah~ saye pun blogwalking kt sini... heee....org mmg mcm2 karenah..=_=

Citarasa Rinduan said...

sunnah selamat malam sayang

wah!!!!!!! review wik..jom terjah

Sunah Mohammad said...

@farhaniza azman

oh, trimas sebab datang! hahaha~

Sunah Mohammad said...

@Citarasa Rinduan

selamat malam kak ayu~ ;)

jom2! haha~

Adinda Amy Sensei said...

bw mcm siar2 di pasar ek....hehe

Sunah Mohammad said...

@Adinda Amy Sensei

hehehe..tu lah...:p

Wan Gerrard said...

selalu tulis isu tak puas hati pasal bola je :P

Sunah Mohammad said...

@Wan Gerrard

hehehe...memang! selalu nampak wanG punye entry mesti pasal bola!

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.