Hampir Nak Merajuk dengan Abang Bennnnten

March 25, 2011


Huwaaaaaaaaaaaa!!! Abang Ben tak nampak!!!

T________________T

Lepas tu dia da nampak dah...

Kena teka berapa post Abang Ben sebenornye...

Saya teka 6013. Huhuhu...

Err...saya tak teka, saya kira la Abang Ben...:D

Pssst, rahsianya kat Cane Nak Tambah Entry Sebulan?

Tapi tu sampai Februari je...cara seterusnya, RAHSIA...muahahahaha~

Terima kasih Abang Bennnnn!!! Miss Ran jugak!!!

Err...yang cerita selebihnya kat entri Abang Bennnnn tu saya no komen, ok?

#okbai!

You Might Also Like

23 Comments

  1. JANGAN LARIKKK

    cpt jawab..gosip apakah

    ReplyDelete
  2. nice...:)boley jadi mak nujum lpas ni...:)

    awak dah join contest cabutan bertuah kat blog sy??

    ReplyDelete
  3. dah ade klu sampai bulan februari
    patotlah
    tak aci nye

    ReplyDelete
  4. tahniah akak yg comel...pndai teka...

    ReplyDelete
  5. tahniah menang rajin sunah kira2...

    ReplyDelete
  6. jawapan diakan 6015.. terhampir ye..

    ReplyDelete
  7. bnyk tu, niesz baru berapa ratus..heeee....

    ReplyDelete
  8. wau??? dh pki domain sendiri...

    ReplyDelete
  9. tahniah!
    memang terer kira entri encik ben. ;)

    ReplyDelete
  10. Sunah, oho, dah pandai merajuk...seb baik tak sempat merajuk, kalau tak jenuh nnt Ben10 tu nak pujuk...:)

    ReplyDelete
  11. sj teka jugak..tp jauh meleset la..
    huhu..
    sunnah org kedah ka?


    jom baca dan komen Shah Johan Akademi Al-Quran 5.

    ReplyDelete
  12. Sebut pasal Bennnnten, pernah ader orang tersesat ke blog I menerusi search keyword 'gambar ben 10 season 7'. Hehe...

    Entri terbaru: Tips Jejak Kasih

    ReplyDelete
  13. @Adzriel AB

    ha'ah..tak kire yang lagi dua lepas abg ben solat jumaat..

    ReplyDelete
  14. @shahsyaz

    eh, da lama da dear..masa kat sedenak lagi..tak perasan ke?

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com