BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, March 9, 2011

Iklan: Very the Very!!! <--- Tiru Abang Eq



Untuk maklumat lanjut klik SINI sekarang!



16 comments:

Izamir Ridzwan said...

nk pegi tapi jauh

Sunah Mohammad said...

@Izamir Ridzwan

agak la~ eiks, jauh ke dari tempat IR?

Ujang9897 said...

very the very la...=)

yana kompom2 tak cukup sifat nk derma darah..=)

KyêrulL said...

paya jaras kat mane?? sy org aslin! HAHAHA

qasehraihan said...

ujang mmg jaat..
wow very the very..hehe..jom jom

Sunah Mohammad said...

@Ujang9897

ceq memang tak kompom dari lahir lagi...-_-"

Sunah Mohammad said...

@KyêrulL

ha, tu kena klik sana...hahaha~

Sunah Mohammad said...

@qasehraihan

jom jom..akak dekat, kena pi!

Anis izyan Abd Rahman said...

akak !!!!! tenkiu tenkiu tenkiu !!!!
super duper thanks jugak !!!

please la datang , bleyh sy jumpe akak disane ~~

nanti sy bawak akak jalan2 posing2 booth , huhu

Isteri Yang Comel said...

IEB teringin nak derma darah, tapi tak buleh.. sebab IEB ader high blodd plesure...

... said...

as saalm..

@keyrul;

paya jaras? sungai buluh??
kalau serba guna paya jaras tu.. kat bandar baru? er.
biar betul? dekat je dengan rumah. ada la dalam 100 meter =_=

setahu ku aa..kat sungai buluh je.
terjah blog eq jap =)

wow! very very very comel~

=)
thanks sunah ;)

iManAzRaf said...

hehe.. sangat lah jauh,,, =)
derma darah xlepas lepas.. hahaha

Sunah Mohammad said...

@Anis izyan Abd Rahman

ala sayang~ jauh...huhu...kalo dekat akak nak pi ja...uwaaaaa~~~

Sunah Mohammad said...

@Isteri Yang Comel

o...macam mak saya...

Sunah Mohammad said...

@...

sama-sama..

Sunah Mohammad said...

@iManAzRaf

sama la kite~~~

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.