Mana Lagi Berat, Kepala ke Kepala... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, March 24, 2011

Mana Lagi Berat, Kepala ke Kepala...


Kepala berat pulak. Mungkin takleh nak berjuang sangat malam ni. Kene tido awal. Macam-macam yang didengar dan dibaca dari pelbagai pihak. Ade yang berpelangi indah, ade yang bersweet wee weeeettttt, ade yang berduit-duit dan macam-macam lagi.

Tak sangka kan, dunia blog ni macam membina satu ikatan yang...ntah. Tak terucap...bayangkan blogger blog peribadi boleh bercampur dengan blogger blog ilmiah, blogger blog tutorial, dan bercampur pulak dengan blogger blog masak-masak... Best? Alhamdulillah...jatuh cinta dengan dunia ni.

Kayanya dunia blog ni dengan pelbagai karenah manusia dengan keinginan yang macam-macam. Tapi semuanya di bawah satu rumpun yang dinamakan Blogger. Saling tolong-menolong antara satu sama lain, tegur-menegur mana yang luar dari kebiasaan, tak kurang ade yang jatuh-menjatuhkan.

Biasalah...kalau bukan dunia blog pun, macam tu jugak kan. Kat luar nun, bukan senang kita nak nilai hati manusia dengan hanya melihat luaran semata-mata. Dah kenal lama pun, kadang-kadang cam tak dikenali pulak. Baru tau mana padi mana lalang.

Okie, kepala da berat, takleh tulis panjang-panjang. Entah ape yang saya merapu kat atas ni pun, saya tak tahu.

Sekian~

ENTRI SWEET WEE WEEEEETTTTT

20 comments:

  1. kak sunnahhh! selamat jumpe nanti yee ^^

    ReplyDelete
  2. g tdo la akak mucukkkk.. eh cam kenal je entri cambest tuh..hak3

    ReplyDelete
  3. get rest secukup nye yer.. :) jgn lupa mkn ubat kalau x ilang lg..

    ReplyDelete
  4. lagi berat lagi....grrrr..wee weettttt

    ReplyDelete
  5. hehe . btul tu kak sunah . sungguh , jatuh cinta dgn dunia blog nie ^^ pi la tdoq kak kalo da ngntok sgt . hee ^^

    ReplyDelete
  6. pheeewiitt..

    errr.. nk komen pe eik,,
    haaaa.. nak komen yang entri cam bestt tu.

    pheewiitt.. sweetnye la..
    suka sangat2.. lalala~

    ReplyDelete
  7. berat kapala eh.. cian.. banyakkan berehat ye.. huhu~

    ReplyDelete
  8. em... dalam pale berat ni pon panjang gak entri akak.. heheheh..

    ehem.. entry sape tuh??.. =p

    ReplyDelete
  9. ERK
    ingat ape td..br nk scandal2..
    sok la karang cter..bz manjang...suke gosip2

    ReplyDelete
  10. @niesz

    berat kepala sebab kurang tido...hahahaha~

    ReplyDelete
  11. @Along Usop

    hahaha~ ang ni tomok! datang sini memang suka mengusik2 ye???

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad