BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, March 24, 2011

Mana Lagi Berat, Kepala ke Kepala...


Kepala berat pulak. Mungkin takleh nak berjuang sangat malam ni. Kene tido awal. Macam-macam yang didengar dan dibaca dari pelbagai pihak. Ade yang berpelangi indah, ade yang bersweet wee weeeettttt, ade yang berduit-duit dan macam-macam lagi.

Tak sangka kan, dunia blog ni macam membina satu ikatan yang...ntah. Tak terucap...bayangkan blogger blog peribadi boleh bercampur dengan blogger blog ilmiah, blogger blog tutorial, dan bercampur pulak dengan blogger blog masak-masak... Best? Alhamdulillah...jatuh cinta dengan dunia ni.

Kayanya dunia blog ni dengan pelbagai karenah manusia dengan keinginan yang macam-macam. Tapi semuanya di bawah satu rumpun yang dinamakan Blogger. Saling tolong-menolong antara satu sama lain, tegur-menegur mana yang luar dari kebiasaan, tak kurang ade yang jatuh-menjatuhkan.

Biasalah...kalau bukan dunia blog pun, macam tu jugak kan. Kat luar nun, bukan senang kita nak nilai hati manusia dengan hanya melihat luaran semata-mata. Dah kenal lama pun, kadang-kadang cam tak dikenali pulak. Baru tau mana padi mana lalang.

Okie, kepala da berat, takleh tulis panjang-panjang. Entah ape yang saya merapu kat atas ni pun, saya tak tahu.

Sekian~

ENTRI SWEET WEE WEEEEETTTTT



20 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

kak sunnahhh! selamat jumpe nanti yee ^^

Sunah Mohammad said...

@y u y u Z u l a i k h a

err..yuyu sayang..akak tak pi gath...huhuhu..

cik Suka Suki@Atikah Latiff said...

kakakkkkkkkk.

~...AmALinA....~ said...

g tdo la akak mucukkkk.. eh cam kenal je entri cambest tuh..hak3

niesz said...

get rest secukup nye yer.. :) jgn lupa mkn ubat kalau x ilang lg..

AdyBudika said...

lagi berat lagi....grrrr..wee weettttt

fathiahRAIHANA said...

hehe . btul tu kak sunah . sungguh , jatuh cinta dgn dunia blog nie ^^ pi la tdoq kak kalo da ngntok sgt . hee ^^

cik pulau said...

pheeewiitt..

errr.. nk komen pe eik,,
haaaa.. nak komen yang entri cam bestt tu.

pheewiitt.. sweetnye la..
suka sangat2.. lalala~

udin said...

berat kapala eh.. cian.. banyakkan berehat ye.. huhu~

Along Usop said...

em... dalam pale berat ni pon panjang gak entri akak.. heheheh..

ehem.. entry sape tuh??.. =p

Miss Ran said...

ERK
ingat ape td..br nk scandal2..
sok la karang cter..bz manjang...suke gosip2

Sunah Mohammad said...

@cik Suka Suki@Atikah Latiff

erk! kenapakah???

Sunah Mohammad said...

@~...AmALinA....~

hahaha~ kenal ke???

Sunah Mohammad said...

@niesz

berat kepala sebab kurang tido...hahahaha~

Sunah Mohammad said...

@AdyBudika

ape wee weettt, wee weettt???

Sunah Mohammad said...

@fathiahRAIHANA

hehehe..

Sunah Mohammad said...

@cik pulau

hahahaha! ang ni memang la cik p!

Sunah Mohammad said...

@udin

hehehe...okie udin~

Sunah Mohammad said...

@Along Usop

hahaha~ ang ni tomok! datang sini memang suka mengusik2 ye???

Sunah Mohammad said...

@Miss Ran

hahaha~ MR memang suke bergosip!!!

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.