Harapan Seorang Aku: Andai... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, May 17, 2011

Harapan Seorang Aku: Andai...


Andai aku adalah tulang rusukmu yang telah hilang
Aku berharap
Jika nanti Allah mempertemukan kita
Kau akan selalu membimbingku
Agar aku menjadi wanita yang solehah
Yang nantinya akan menjadi bidadarimu di syurga
Kerana aku ingin kita akan disatukan di dunia dan akhirat

Andai kau ditakdirkan untuk menjadi ayah buat anakku
Jadilah ayah yang boleh mendidik anak kita
Agar mereka nanti menjadi anak kebanggaan buat kita di dunia dan akhirat
Iaitu anak yang soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama Allah

Andai engkau ditakdirkan untukku...sambung SINI.

10 comments:

  1. kk sunah dh jmpa ke yg mcm tuu... ^^

    ReplyDelete
  2. macam nak kena beli tiket ke sarawak ja ni.
    :D

    ReplyDelete
  3. wahhh.. KSP.. kita p sesama na.. Nadh tatau jalan. lalalalalallaal~~ :P

    ReplyDelete
  4. susah nye nk carik laki camtu..
    huhu...

    ReplyDelete
  5. hello sunah!!!
    long time no see!!

    bape entry dah my terlepas...-.-'

    ReplyDelete
  6. lelaki semua, sila persiapkan diri anda, kak sunah dah mula mencari..hehe

    ReplyDelete
  7. psstt..
    cam dah tak lama dah ni..
    lalala~

    ReplyDelete
  8. hope sunah jmpe yg cmni :) insyallah..

    ReplyDelete
  9. alaaa...cilok.

    dari sunah pulak canne... :P

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad