Tuesday, May 17, 2011

Harapan Seorang Aku: Andai...


Andai aku adalah tulang rusukmu yang telah hilang
Aku berharap
Jika nanti Allah mempertemukan kita
Kau akan selalu membimbingku
Agar aku menjadi wanita yang solehah
Yang nantinya akan menjadi bidadarimu di syurga
Kerana aku ingin kita akan disatukan di dunia dan akhirat

Andai kau ditakdirkan untuk menjadi ayah buat anakku
Jadilah ayah yang boleh mendidik anak kita
Agar mereka nanti menjadi anak kebanggaan buat kita di dunia dan akhirat
Iaitu anak yang soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama Allah

Andai engkau ditakdirkan untukku...sambung SINI.

10 comments:
Write Comments
  1. kk sunah dh jmpa ke yg mcm tuu... ^^

    ReplyDelete
  2. macam nak kena beli tiket ke sarawak ja ni.
    :D

    ReplyDelete
  3. wahhh.. KSP.. kita p sesama na.. Nadh tatau jalan. lalalalalallaal~~ :P

    ReplyDelete
  4. susah nye nk carik laki camtu..
    huhu...

    ReplyDelete
  5. hello sunah!!!
    long time no see!!

    bape entry dah my terlepas...-.-'

    ReplyDelete
  6. lelaki semua, sila persiapkan diri anda, kak sunah dah mula mencari..hehe

    ReplyDelete
  7. psstt..
    cam dah tak lama dah ni..
    lalala~

    ReplyDelete
  8. hope sunah jmpe yg cmni :) insyallah..

    ReplyDelete
  9. alaaa...cilok.

    dari sunah pulak canne... :P

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com