BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, May 17, 2011

Harapan Seorang Aku: Andai...


Andai aku adalah tulang rusukmu yang telah hilang
Aku berharap
Jika nanti Allah mempertemukan kita
Kau akan selalu membimbingku
Agar aku menjadi wanita yang solehah
Yang nantinya akan menjadi bidadarimu di syurga
Kerana aku ingin kita akan disatukan di dunia dan akhirat

Andai kau ditakdirkan untuk menjadi ayah buat anakku
Jadilah ayah yang boleh mendidik anak kita
Agar mereka nanti menjadi anak kebanggaan buat kita di dunia dan akhirat
Iaitu anak yang soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama Allah

Andai engkau ditakdirkan untukku...sambung SINI.

10 comments:

cik heroin said...

kk sunah dh jmpa ke yg mcm tuu... ^^

all about PinKy.. said...

dah kot kuikuikui ;p

~Kirin Selama Perak~ said...

macam nak kena beli tiket ke sarawak ja ni.
:D

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. KSP.. kita p sesama na.. Nadh tatau jalan. lalalalalallaal~~ :P

hana said...

susah nye nk carik laki camtu..
huhu...

mynameismy said...

hello sunah!!!
long time no see!!

bape entry dah my terlepas...-.-'

Arpiiz said...

lelaki semua, sila persiapkan diri anda, kak sunah dah mula mencari..hehe

cik pulau said...

psstt..
cam dah tak lama dah ni..
lalala~

Fakhrul1409 said...

hope sunah jmpe yg cmni :) insyallah..

bersama kak Es said...

alaaa...cilok.

dari sunah pulak canne... :P

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.