Semua Dah Jadi Besar, Ade Yang Jadi Kecik!

May 23, 2011


Hoh???

Keh keh keh... Gelak sambil tutup mulut sat. Mesti kamu-kamu pening kan, entah ape-ape je lah yang Jeneral SSS.com ni merapu kat tajuk tu. Membesar, mengecik. Ape yang jadi besar? Ape yang jadi kecik?

Takde ape lah... Blog ni je. Tadi pi edit template dia, bagi besar sikit ruangan post. So, sidebar tu dah jadi kecik. Hahaha~ Nape buat macam ni? Sebab tak puas hati kalau gambar yang saya letak dalam post tu kecik sangat. Terutama gambar-gambar dari deviantART yang nampak mabeles.

deviantART by ~januszeko on deviantART

Kalo boleh nak bagi sebesar post jugak, macam yang disarankan oleh IR kat SINI. [Padahal, budak ni bukannye letak sangat pun gambar dalam post, kannn? Banyak ayat jeee... Dah ubah lahhh,  malas nak ubah balik!!!]

Hehehe...tu je. Sekian. Sila sambung keje~

You Might Also Like

7 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com