Monday, May 23, 2011

Semua Dah Jadi Besar, Ade Yang Jadi Kecik!


Hoh???

Keh keh keh... Gelak sambil tutup mulut sat. Mesti kamu-kamu pening kan, entah ape-ape je lah yang Jeneral SSS.com ni merapu kat tajuk tu. Membesar, mengecik. Ape yang jadi besar? Ape yang jadi kecik?

Takde ape lah... Blog ni je. Tadi pi edit template dia, bagi besar sikit ruangan post. So, sidebar tu dah jadi kecik. Hahaha~ Nape buat macam ni? Sebab tak puas hati kalau gambar yang saya letak dalam post tu kecik sangat. Terutama gambar-gambar dari deviantART yang nampak mabeles.

deviantART by ~januszeko on deviantART

Kalo boleh nak bagi sebesar post jugak, macam yang disarankan oleh IR kat SINI. [Padahal, budak ni bukannye letak sangat pun gambar dalam post, kannn? Banyak ayat jeee... Dah ubah lahhh,  malas nak ubah balik!!!]

Hehehe...tu je. Sekian. Sila sambung keje~

7 comments:
Write Comments
  1. wahhh jadi besaar :) haha. tp best la besar, CLEAR !

    ReplyDelete
  2. @Dayana AZ

    macam besar sangat pulak...ahahahahah~

    ReplyDelete
  3. oh nak gambar kelihatan besar kat entri rupanya..

    ReplyDelete
  4. as salam..
    wah! cantik! diilhamkan ke bentuk 3D.
    suka =)

    ReplyDelete
  5. besr2..semart pe..tapi cmne nk buat?

    ReplyDelete
  6. @Miss Ran

    kene adjust width dulu dear...kat template designer..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com