Bila Jiran Saya Dah Jadi Retisss

October 09, 2011


Dan jadi pengganti Remy Ishak dalam video klip Kisah Hati - Alyah...

Maka saya rasa sangat rendah diri sekali untuk terus menjadi jiran beliau. Oh, tak layak sungguh rasanya diri ini...sroooooottttt-srooooottttt *bunyi tarik hingus camni ke?*

Ade sape-sape tengah carik rumah baru ke?


P/S: Sebenarnya, saya tak dapat tahan ketawa kalo tengok gambar ni, baik up entri lain cepat-cepat!

You Might Also Like

21 Comments

  1. ahahaha.. macam sebijik muka mereka

    ReplyDelete
  2. heehehehehe...memang kelakarlah gambar tu!

    ReplyDelete
  3. hahaha.. bleyh tahan tol retis nie yer.. nampak nau editnye..

    ReplyDelete
  4. heheh..cari jiran baru la kalau macam tu..hehee

    lama xsinggah blog kak sunah :)

    ReplyDelete
  5. hahaha..tak leh bla ~

    ReplyDelete
  6. wallah...hebakk jiran kak sunah ni..=D

    ReplyDelete
  7. cehhh..adobe tak diterimmaaaa!! baik ko buang pic ady tuh..buh remy ishak original.. buang pic alyah.. buh pic akak!!

    sama jek kesudahannya masing2 nak perasan sndiri..!! hahahahaha

    ReplyDelete
  8. salam sunah...wah gambo edit la mcm betul2 jer...:)

    ReplyDelete
  9. hahaha... adehhh,,, tgh tahan gelak tgk gmba rnie

    ReplyDelete
  10. heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    macam mana saya leh terlepas entri berbisa ini??

    ReplyDelete
  11. aiyoooooo... remy, eh ady, bukan lah remy tu... eh ady lah... waaaaaaaaaaa remy ker ady ni... kompius :P

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com