Sunday, October 9, 2011

Bila Jiran Saya Dah Jadi Retisss


Dan jadi pengganti Remy Ishak dalam video klip Kisah Hati - Alyah...

Maka saya rasa sangat rendah diri sekali untuk terus menjadi jiran beliau. Oh, tak layak sungguh rasanya diri ini...sroooooottttt-srooooottttt *bunyi tarik hingus camni ke?*

Ade sape-sape tengah carik rumah baru ke?


P/S: Sebenarnya, saya tak dapat tahan ketawa kalo tengok gambar ni, baik up entri lain cepat-cepat!

21 comments:
Write Comments
  1. ahahaha.. macam sebijik muka mereka

    ReplyDelete
  2. heehehehehe...memang kelakarlah gambar tu!

    ReplyDelete
  3. hahaha.. bleyh tahan tol retis nie yer.. nampak nau editnye..

    ReplyDelete
  4. heheh..cari jiran baru la kalau macam tu..hehee

    lama xsinggah blog kak sunah :)

    ReplyDelete
  5. hahaha..tak leh bla ~

    ReplyDelete
  6. wallah...hebakk jiran kak sunah ni..=D

    ReplyDelete
  7. cehhh..adobe tak diterimmaaaa!! baik ko buang pic ady tuh..buh remy ishak original.. buang pic alyah.. buh pic akak!!

    sama jek kesudahannya masing2 nak perasan sndiri..!! hahahahaha

    ReplyDelete
  8. salam sunah...wah gambo edit la mcm betul2 jer...:)

    ReplyDelete
  9. hahaha... adehhh,,, tgh tahan gelak tgk gmba rnie

    ReplyDelete
  10. heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    macam mana saya leh terlepas entri berbisa ini??

    ReplyDelete
  11. aiyoooooo... remy, eh ady, bukan lah remy tu... eh ady lah... waaaaaaaaaaa remy ker ady ni... kompius :P

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com