Makseh Urang Sarawak...


Rinduk ati kamek ada urang sarawak baca blog kamek. Bertambah-tambah rinduk agik ati bila urang nok baca ya, walopun nya silent reader ajak, rupanya blognya antara blog nok kamek suka. Nang rinduk ati alu lah tek sampei keluar entri tok khas untuk nya. Sebelum-sebelum tok ada juak blogger urang sarawak nok kamek kenal, tapi nya tok special sikit dari sidak nok lain ya. Kenak kah?

Sebab...sebab...sebab...coba kitak urang klik blognya kat SITOK. Mesti kitak urang akan faham, kenak kamek rinduk ati alu-alu!

Makseh owh kitak~~~ :D


P/S: Saya harap kamu-kamu yang baca ni boleh faham...err...sape yang terrer tu bolehlah try translate ye~

18 comments:

  1. assalammualaikum.. thnks.. cepatnya ktk menaip... huh.. baruk padah dah keluar entri baru..

    ReplyDelete
  2. bace pndai. tp sikit2 je paham. budak kls saye mostly org sarawak...leh la suruh deorg tlg translate

    ReplyDelete
  3. kmk salah sorang org sarawak..

    ReplyDelete
  4. kamek paham sikit sahaja..hihihi

    ReplyDelete
  5. ahah..bkk jak blognya..twuk da pa sbbnya kak sunah...sebab sakura!tol sik?hehe

    sehati sejiwa la tokrang ow..pencinta sakura n blog..hehe

    ReplyDelete
  6. bila pulak bole dgr kak sunah cakap sarawak?hehe..:)

    ReplyDelete
  7. haha nak gune google translate ah angah, xpaham.hehhee

    ReplyDelete
  8. adalah dalam dua tiga kali saya ulang baca baru faham... payah juga nak kuasai loghat sarawak ni ye.. ehehe...

    ReplyDelete
  9. singgah :)

    oo org sarawak rupanya..

    tapi cara penulisan tak pernah ter agak lah sis ni org sarawak.. hee ;)

    ReplyDelete
  10. Hooo...tau makan umai saja...salam

    ReplyDelete
  11. pahaaammm sikit2! sebb dok miri dulu
    heeeee =]

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum sunah....mama faham la sikit2 jadi faham la apa yg sunah tuliskn tu...ada juga jiran senegerikn...:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.