BLOG ENCIK SUAMI

Friday, October 21, 2011

Pssssttt! Rahsia Wanita...

Bicara Buku "Fikh Kerahsiaan Wanita" di Masjid Taman Universiti, Skudai, Johor

Buku ni ade yang dah baca belom? Saya ada buku ni kat rumah, tapi tak habis baca lagi... =.=

So, kalo gi bicara buku ni, insya'Allah boleh la khatam terus! Erk~ Jumpa kat sana Deepavali ni ye~ :p


15 comments:

hafiz hafizol said...

nak PInjam.. hahaha :P

Sari Yusa Ibrahim said...

Syhhhhhhhhh!! Rahsia mana boleh bgtau org...

Anum said...

bestnya

FasiHaH SupiaN said...

ngee jauh ler ngah!

aimie amalina said...

huuuuuu
jauhnye nak pi kak
ade jual kat kedai2 buku x ni kak sunah?

Iffah Afeefah said...

Amboiii

wanita nk taw rasie wanita

nuruashia ♥ said...

nty sys blek, share ye? ehehhe

FaKArePa!n said...

rahsia lelaki takde???

Gen2Merah said...

wahh, teringin nak baca.. (",)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

share sikit2 isinya kat entri ye dik.akak tak pernah baca pun.

JIJI YU said...

aku cam knal ustad tu

JIJI YU said...

aku cam knal ustad tu

NadiRah said...

nk pinjam...!!! ^^

maszull said...

assalamualaikum sunah...best nyer dpt baca buku kn...jom pi pesta buku kat Plaza Angsana minggu depan yer...:)

pengemis Cinta~ said...

nanti share ilmu ek kak sunah.hehe

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.