Semua Pun Tak Boleh!!!

Where I Can Reach The Sky by ~xetobyte on deviantART

Tak boleh.

Tak boleh gak.

Yang ni pun tak boleh.

Tak boleh lagi.

Still tak boleh.

Semua pun tak boleh.

Macam mana nak buat ni?

Rasa nak menjerit.

Tension kepala hotak.

Okbai.

Movie time.


P/S: Sape reti guna Network Simulator 2 dan buat programming guna C++???

15 comments:

  1. Dah lupa C++ dulu terer zaman belajar tp keje sikit pun tak applied. So jgn risau.

    ReplyDelete
  2. okbai..tak tau ape2 psal C++....saya buta IT...:'(

    ReplyDelete
  3. banyakkan selawat insyaAllah semua keje di permudahkn..

    ReplyDelete
  4. adoi...tak retilah!
    tak boleh nak tolong..

    ReplyDelete
  5. Guna Network Simulator??
    - Saya tak boleh...

    Buat programming guna C++??
    - Saya pun tak boleh gak...

    Semua pun tak Boleh!!!!

    ekekekeke...

    ReplyDelete
  6. xbelajar electrical..tpi chemical.je..xdapat den nak tolong kak sunah....

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum sunah....cian nyer mama x leh nak tolong la kene tanya pada yg pakar ni...:)

    ReplyDelete
  8. ape yang tak boleh kak?
    programming c++ boleh a ;) hebat tu tak lah sikit2 je hehe

    ReplyDelete
  9. Nadh tak pandai la boss. maaf x dpt nak bantu.

    ReplyDelete
  10. awwwwwwww
    sy dapat paham perasaaan akak..
    memahami dan membuat coding adalah mende yg sy x suke jugak terutama bahasa C!

    waaaa..
    akak x tye kwn2 akak ke..insyaAllah mest ade yg teror ni..

    papepun.. mie doakan akak dpt laluinye ye kak..

    emm3..pahamm (teringat psm..waaaaa)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.