Semua Pun Tak Boleh!!! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Saturday, October 29, 2011

Semua Pun Tak Boleh!!!

Where I Can Reach The Sky by ~xetobyte on deviantART

Tak boleh.

Tak boleh gak.

Yang ni pun tak boleh.

Tak boleh lagi.

Still tak boleh.

Semua pun tak boleh.

Macam mana nak buat ni?

Rasa nak menjerit.

Tension kepala hotak.

Okbai.

Movie time.


P/S: Sape reti guna Network Simulator 2 dan buat programming guna C++???

15 comments:

  1. Dah lupa C++ dulu terer zaman belajar tp keje sikit pun tak applied. So jgn risau.

    ReplyDelete
  2. okbai..tak tau ape2 psal C++....saya buta IT...:'(

    ReplyDelete
  3. banyakkan selawat insyaAllah semua keje di permudahkn..

    ReplyDelete
  4. adoi...tak retilah!
    tak boleh nak tolong..

    ReplyDelete
  5. Guna Network Simulator??
    - Saya tak boleh...

    Buat programming guna C++??
    - Saya pun tak boleh gak...

    Semua pun tak Boleh!!!!

    ekekekeke...

    ReplyDelete
  6. xbelajar electrical..tpi chemical.je..xdapat den nak tolong kak sunah....

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum sunah....cian nyer mama x leh nak tolong la kene tanya pada yg pakar ni...:)

    ReplyDelete
  8. ape yang tak boleh kak?
    programming c++ boleh a ;) hebat tu tak lah sikit2 je hehe

    ReplyDelete
  9. Nadh tak pandai la boss. maaf x dpt nak bantu.

    ReplyDelete
  10. awwwwwwww
    sy dapat paham perasaaan akak..
    memahami dan membuat coding adalah mende yg sy x suke jugak terutama bahasa C!

    waaaa..
    akak x tye kwn2 akak ke..insyaAllah mest ade yg teror ni..

    papepun.. mie doakan akak dpt laluinye ye kak..

    emm3..pahamm (teringat psm..waaaaa)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad