33 comments:

  1. betul tu, kalau kita rajin berusaha insyallah rezeki itu pasti ada!

    ReplyDelete
  2. :)

    Terpaksa tiru komen2 di ats sbb x dpt buka pic.. Tenet selo..

    ReplyDelete
  3. Allah tidak pernah melupakan hambanya, hambanya sahaja sering melupakan tuhannya...

    ReplyDelete
  4. satu entry yg bagus untuk renungan bersama...

    ReplyDelete
  5. ...kita selalu buruk sangka pada Allah secara tak sedar...

    ReplyDelete
  6. Allah mengikut sangkaan hambanya terhadapnya

    ReplyDelete
  7. betul tuh.jangan sesekali berburuk sangka terhadap Allah

    ReplyDelete
  8. hanya diri sendiri yang boleh merubah nasibnya sendiri..

    ReplyDelete
  9. Allah ada cara tersendiri untuk menanamkan rasa cinta buat hamba-Nya. :)

    ReplyDelete
  10. Allah sentiasa sayang kita, walau besar mana dosa kita..Allah sedia ampunkan kita.bg kita peluang

    ReplyDelete
  11. suka entry ni.. ke gambar je..??hehe

    ReplyDelete
  12. ALLAH itu maha pengasih :')


    #maaf kak lame x singgah..

    ReplyDelete
  13. dah bace jugakkkk!
    terasa Allah itu sgt dekat =]

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum sunah...Allah sentiasa berada di hati kita semuakn...:)

    ReplyDelete
  15. sbr menanti..DIA tahu apa yg terbaik utk kita

    ReplyDelete
  16. allah sntiasa disisi kita..cuma kita kadang2 lupa padaNya..

    **diri sndiri pun belum tentu kita sayang...

    ReplyDelete
  17. nice dan setuju sangat


    .Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

    IPAD 2 FREE untuk ANDA

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum... peringatan yang baik... Semoga Allah merahmatimu.... =)

    ReplyDelete
  19. sebagai renungan buat kita bersama kan

    ReplyDelete
  20. semalam tengah merangka-rangka nak buat entri pasal ni..

    memang sukarnya nak berubah jadi baik..

    banyak nak kena tengok.. [-__-"]

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.