Masihkah DIA Cintakan Kita?

November 14, 2011


You Might Also Like

33 Comments

  1. betul tu, kalau kita rajin berusaha insyallah rezeki itu pasti ada!

    ReplyDelete
  2. :)

    Terpaksa tiru komen2 di ats sbb x dpt buka pic.. Tenet selo..

    ReplyDelete
  3. Allah tidak pernah melupakan hambanya, hambanya sahaja sering melupakan tuhannya...

    ReplyDelete
  4. satu entry yg bagus untuk renungan bersama...

    ReplyDelete
  5. ...kita selalu buruk sangka pada Allah secara tak sedar...

    ReplyDelete
  6. Allah mengikut sangkaan hambanya terhadapnya

    ReplyDelete
  7. betul tuh.jangan sesekali berburuk sangka terhadap Allah

    ReplyDelete
  8. hanya diri sendiri yang boleh merubah nasibnya sendiri..

    ReplyDelete
  9. Allah ada cara tersendiri untuk menanamkan rasa cinta buat hamba-Nya. :)

    ReplyDelete
  10. Allah sentiasa sayang kita, walau besar mana dosa kita..Allah sedia ampunkan kita.bg kita peluang

    ReplyDelete
  11. suka entry ni.. ke gambar je..??hehe

    ReplyDelete
  12. ALLAH itu maha pengasih :')


    #maaf kak lame x singgah..

    ReplyDelete
  13. dah bace jugakkkk!
    terasa Allah itu sgt dekat =]

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum sunah...Allah sentiasa berada di hati kita semuakn...:)

    ReplyDelete
  15. sbr menanti..DIA tahu apa yg terbaik utk kita

    ReplyDelete
  16. allah sntiasa disisi kita..cuma kita kadang2 lupa padaNya..

    **diri sndiri pun belum tentu kita sayang...

    ReplyDelete
  17. nice dan setuju sangat


    .Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

    IPAD 2 FREE untuk ANDA

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum... peringatan yang baik... Semoga Allah merahmatimu.... =)

    ReplyDelete
  19. sebagai renungan buat kita bersama kan

    ReplyDelete
  20. semalam tengah merangka-rangka nak buat entri pasal ni..

    memang sukarnya nak berubah jadi baik..

    banyak nak kena tengok.. [-__-"]

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com