Jom Melebam Sampai Pagi!

March 22, 2011


Saya nak melebam sampai pagi!

Pagi sok genti lebam biji mata...

Bertambah-tambahlah kegemukan eyebag

Gambar dari google

Ade sape-sape nak join???

Mesti takde...>_<

Adesssssssssssssssssssssss

Banyak lagi ni...............

Huhuhuhuhuhuhuhu...

#okbai

P/S: Best kan merapu??? Masa terbaik untuk merapu adalah lepas 12 malam kerana idea dah pergi entah ke mana... (info niiii :p)

You Might Also Like

6 Comments

  1. sunnah..kak br terjaga..
    tapi nak sambung tidur balik.......AWAL PAGI nak kerja...MASAK!!!!

    ReplyDelete
  2. @Citarasa Rinduan

    da agak dah, ni mesti kak ayu komen ni...sebab nampak kat widget visitors gengblogger kat bawah...hahaha~

    alaaaaaaaaaa.....tak nak teman ke??? hahahaha~ pi tidoq!

    ReplyDelete
  3. ye2, saya temankan..hehe

    bagus betul info tu ye.. tapi saya merapu tak kira masa..hehehe

    ReplyDelete
  4. haha . ada eyebag takpa . guna uncang teh . takpun , pi amik sudu dua batang masuk peti ais . dah sejuk , tonyoh kat mata . sambil doa . moga hilang le eyebag tu ye dok . hehe . btw , nak tanya . macamana nak buat reply komen tu ? @(nama pengomen) ?

    ReplyDelete
  5. as salam..
    er..apa kaitan entri ni dengan gambar tugu memorial untuk liquidator dalam loji?

    huhu..mata lebam, jadi macam panda.
    haha.comel apa~

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com