Tuesday, March 22, 2011

Jom Melebam Sampai Pagi!


Saya nak melebam sampai pagi!

Pagi sok genti lebam biji mata...

Bertambah-tambahlah kegemukan eyebag

Gambar dari google

Ade sape-sape nak join???

Mesti takde...>_<

Adesssssssssssssssssssssss

Banyak lagi ni...............

Huhuhuhuhuhuhuhu...

#okbai

P/S: Best kan merapu??? Masa terbaik untuk merapu adalah lepas 12 malam kerana idea dah pergi entah ke mana... (info niiii :p)

6 comments:
Write Comments
  1. sunnah..kak br terjaga..
    tapi nak sambung tidur balik.......AWAL PAGI nak kerja...MASAK!!!!

    ReplyDelete
  2. @Citarasa Rinduan

    da agak dah, ni mesti kak ayu komen ni...sebab nampak kat widget visitors gengblogger kat bawah...hahaha~

    alaaaaaaaaaa.....tak nak teman ke??? hahahaha~ pi tidoq!

    ReplyDelete
  3. ye2, saya temankan..hehe

    bagus betul info tu ye.. tapi saya merapu tak kira masa..hehehe

    ReplyDelete
  4. haha . ada eyebag takpa . guna uncang teh . takpun , pi amik sudu dua batang masuk peti ais . dah sejuk , tonyoh kat mata . sambil doa . moga hilang le eyebag tu ye dok . hehe . btw , nak tanya . macamana nak buat reply komen tu ? @(nama pengomen) ?

    ReplyDelete
  5. as salam..
    er..apa kaitan entri ni dengan gambar tugu memorial untuk liquidator dalam loji?

    huhu..mata lebam, jadi macam panda.
    haha.comel apa~

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com