BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, May 15, 2011

Bukan Kak Limah, Tapi MAGE Diambil Berlakon Pulak!!!


Mage...tak kenal ke???

Yang tadi tu lah, haiwan peliharaan kepada Kak Limah yang curang. Tak sangka pulak, lepas pemergian Kak Limah ke rumah Fahrin Ashaari, Mage mendapat tempat dalam hati pengarah filem! Masa dia tengah sibuk makan rumput tuuu...ada seorang direktor ternampak kecomelan Mage memegang sudip dan kuali. Erk!!!

Maka...

Mage diambil oleh direktor tu untuk berlakon filem kat bawah niii...


Nampak lah sikit kan jari 25 juta Mage tu berkebolehan untuk memegang chopstick jugak selain daripada makan rumput, pegang sudip dan pegang kuali. Lepas tu siap ada fanpage nkooo! SINI, SINI. Nuffnang pun siap iklankan tau! Femes lah Mage lepas ni...

Jom kita tengok sikit trailer dia yeee...



Hehehe... Lepas ni tak payah bergantung kepada Kak Limah dan Aaron Budika dahhh...

P/S: Jangan lupa undi Mage kat SINI pulakkkk... ^_^

6 comments:

udin said...

wahh.. femes betoi si mage ni kann.. hahaha! :D

sarzli said...

x sabo nk tgk cite ni...lyn

cik heroin said...

haih.xhbes2 lgi kk sunah ni. haha. xsba nk tgok

waN Mohd Salim said...

terbaik ... layan gak video tu .. best per .. hhohohohho

fRaMe+LenSeS said...

nampak cam menarik ja? wahhhh.. SUnah nak banje Nadh tgk ae?

Sunah Mohammad said...

@fRaMe LenSeS

nadh la kene belanja ceq!! hahahaha~

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.