Bukan Kak Limah, Tapi MAGE Diambil Berlakon Pulak!!!

May 15, 2011


Mage...tak kenal ke???

Yang tadi tu lah, haiwan peliharaan kepada Kak Limah yang curang. Tak sangka pulak, lepas pemergian Kak Limah ke rumah Fahrin Ashaari, Mage mendapat tempat dalam hati pengarah filem! Masa dia tengah sibuk makan rumput tuuu...ada seorang direktor ternampak kecomelan Mage memegang sudip dan kuali. Erk!!!

Maka...

Mage diambil oleh direktor tu untuk berlakon filem kat bawah niii...


Nampak lah sikit kan jari 25 juta Mage tu berkebolehan untuk memegang chopstick jugak selain daripada makan rumput, pegang sudip dan pegang kuali. Lepas tu siap ada fanpage nkooo! SINI, SINI. Nuffnang pun siap iklankan tau! Femes lah Mage lepas ni...

Jom kita tengok sikit trailer dia yeee...



Hehehe... Lepas ni tak payah bergantung kepada Kak Limah dan Aaron Budika dahhh...

P/S: Jangan lupa undi Mage kat SINI pulakkkk... ^_^

You Might Also Like

6 Comments

  1. wahh.. femes betoi si mage ni kann.. hahaha! :D

    ReplyDelete
  2. haih.xhbes2 lgi kk sunah ni. haha. xsba nk tgok

    ReplyDelete
  3. terbaik ... layan gak video tu .. best per .. hhohohohho

    ReplyDelete
  4. nampak cam menarik ja? wahhhh.. SUnah nak banje Nadh tgk ae?

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com