Saturday, September 10, 2011

Kak, Ada Namploh Sen Tak?

Syiling banyakkkk sangat ni boleh mintak kat SANA

Lokasi: Kedai aksesori henpon tepi jalan.


Katek: Dik, nak topup Selkom, ada tak?

Tomok: Ada kak... Nak berapa hengget?
Katek: Bagi seploh hengget. Nak beli tigaploh macam banyak sangat pulak, kang asyik bergayut dengan nkoo ajeee siang malam.

Tomok: Eheh...tak ape laaaa akak, kalo nak bergayut dengan saya siang malam. Hehehe...

Katek: Dah, dah... Tak payah nak loyar burok... Cepat bagi topup.

Tomok: Ok ok... Nah kak~ RM10.60.

Katek: Nah... (bagi not merah dengan not hijau yang plastik tu)

Tomok: Eh, akak...takde duit pecah ni, ada namploh sen tak???

Katek: Ape ke hey nye nkoo letak rega macam tu, kan ke da susah nak carik duit syiling???

Tomok: Err... =.=


****


Lokasi: Kedai aksesori henpon dalam Mid Valley pulokkkk.


Kirin: Dak gemok, nak topup Mexis seploh.

Ina: Nah abang gemok, Rm10.60 ye~~~

Kirin: Nah.... (sambil bagi not merah ngan not biru)

Ina: Nah duit bakinyeee... (sambil bagi syiling sebesar lima sen)

Kirin: Eh, dopleh sen, doploh sen takde ke???

Ina: Errr...takde abang gemok. Lima sen, lima sen aje yang ade sekarang ni...

Kirin: Aiyakkkk...taknak! Berat wallet aku! Cepat carik doploh sen!


****


Pengajaran: Belilah topup RM50 atau RM100....

15 comments:
Write Comments
  1. lmbat lagi kan kena cukai..hari ni beli bebanyak je terus

    ReplyDelete
  2. kumpul duit syiling...
    call guna public phone...
    kekeke~

    ReplyDelete
  3. kena jimat2 ni....

    now dlm HP still ada rm44.50 lagi..bru topup rm50 smlm..huwaaaaaaaaaa :((

    ReplyDelete
  4. bagus jugak ada guna duit syiling, tak la duit syiling dipinggirkan..skrang asyik bagi not kertas je.

    ReplyDelete
  5. hahahahahadoiiiii~~ pasni nak kena borong banyak2 la..kahkahkah~

    ReplyDelete
  6. pasni guna fon tin susu jer jimat.. huhu..

    ReplyDelete
  7. haha. tak mampu nk beli topap cenggitu. heheh

    ReplyDelete
  8. haha.. mulai skrg, hargailah syiling.. heheh,..

    ReplyDelete
  9. haha.. mulai skrg, hargailah syiling.. heheh,..

    ReplyDelete
  10. err... aa... ;p

    kumpul stok sblom 15 hb reramai.. ngee...

    *hehehehehe.. sengeh je tengok situasi satu.. ;p

    ReplyDelete
  11. hehehehe...mati2 ingt namploh sen ni cite hantu....xbaca pun sblm ni....pas along ckp bkn cite antu, bru nak baca....hahhahaaa

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com