Kenapa Lagi Ni...? - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Saturday, September 3, 2011

Kenapa Lagi Ni...?

Entah kenapa...

Rasa terganggu sikit hati ni sejak akhir-akhir ni. Rasa sebak, pilu dan hairan yang bercampur-campur.

Angkara air yang bercampur-campur di hari raya ke??? Atau lauk-pauk yang berbagai-bagai jenis masuk ke perut? Atau adakah kerana kek-kek lapis yang sangat berwarna-warni 1 Malaysia?

Hanya Allah yang Maha Mengetahui kannn... Setiap kejadian yang berlaku di muka bumi ni pun memang semua ikut jalan yang Dia da tentukan. Tinggal kita je nak berfikir di sebalik semua yang berlaku tu. Bukannya Allah buat semua benda suka-suka lalu kita pun ikut semuanya secara suka-suka saje...

Bila hati da jadi haru macam ni, mulalah fikir-fikir nak wariskan blog kepada sape-sape... Erkkkkk, awat nehhh???

"Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah lah hati menjadi tenteram..." [ar-Ra'd: 28]

P/S: Jaga kesihatan di hari raya ye semua...

9 comments:

  1. wariskan blog? Ala. sedih mcm ni.. jgn ckp mcm tu lg wo.

    ReplyDelete
  2. bagus la ingt mati...
    hehehe

    ReplyDelete
  3. aik..dah nak tinggal wasiat ke SSS???

    ReplyDelete
  4. hukhuk...nak nangis bace nie kak sunah...melawat sini...

    ReplyDelete
  5. betul.. kita tak tau bila kita akan pergi..

    ReplyDelete
  6. saya pun nak tumpang sedeyh bleh.. T__T

    ReplyDelete
  7. hati tenang bila menyebut nama Allah... ada ketaran di situ :)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad