Saturday, September 3, 2011

Kenapa Lagi Ni...?

Entah kenapa...

Rasa terganggu sikit hati ni sejak akhir-akhir ni. Rasa sebak, pilu dan hairan yang bercampur-campur.

Angkara air yang bercampur-campur di hari raya ke??? Atau lauk-pauk yang berbagai-bagai jenis masuk ke perut? Atau adakah kerana kek-kek lapis yang sangat berwarna-warni 1 Malaysia?

Hanya Allah yang Maha Mengetahui kannn... Setiap kejadian yang berlaku di muka bumi ni pun memang semua ikut jalan yang Dia da tentukan. Tinggal kita je nak berfikir di sebalik semua yang berlaku tu. Bukannya Allah buat semua benda suka-suka lalu kita pun ikut semuanya secara suka-suka saje...

Bila hati da jadi haru macam ni, mulalah fikir-fikir nak wariskan blog kepada sape-sape... Erkkkkk, awat nehhh???

"Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah lah hati menjadi tenteram..." [ar-Ra'd: 28]

P/S: Jaga kesihatan di hari raya ye semua...

9 comments:
Write Comments
  1. wariskan blog? Ala. sedih mcm ni.. jgn ckp mcm tu lg wo.

    ReplyDelete
  2. bagus la ingt mati...
    hehehe

    ReplyDelete
  3. aik..dah nak tinggal wasiat ke SSS???

    ReplyDelete
  4. hukhuk...nak nangis bace nie kak sunah...melawat sini...

    ReplyDelete
  5. betul.. kita tak tau bila kita akan pergi..

    ReplyDelete
  6. saya pun nak tumpang sedeyh bleh.. T__T

    ReplyDelete
  7. hati tenang bila menyebut nama Allah... ada ketaran di situ :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com