Bila Semua Mahu Mengubah Dunia

October 03, 2011

You Might Also Like

19 Comments

  1. betul tu...
    orang berlumba nak ubah segalanya kat dunia ni tapi diri sendiri masih tak berubah kan?

    ReplyDelete
  2. moga kita sentiasa menjadi insan yg menerima hidayahNya....

    :)

    apa khabar adik sunah ?

    ReplyDelete
  3. dunia akan berubah bila kita berjaya mengubah diri kita sendiri..

    ReplyDelete
  4. marilah kita berubah ke arah kebaikan bersama

    ReplyDelete
  5. mari berubah ke arah kebaikan..
    yehhh! :P





    salam kenal,
    cik ana :)

    ReplyDelete
  6. Allah tidak akan mungubah nasib sesuatu kaum selagi mereka tidak berbuat demikian...

    ReplyDelete
  7. berubah sikit demi sikit...insyaAllah =)

    ReplyDelete
  8. slm,akk mcm mna nk buat kotak yg boleh scroll ke bwh n ats dgn cpt ni ?

    dlu akk ada tunjuk cara, tp da lpe da kt mne.


    bole bg link entry tu x ? yg akk buat dlu.tq :)

    ReplyDelete
  9. untuk jadi lebih baik kena berubah..hehe

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/10/berniagala-elok-elokjangan-tiru-patern.html

    ReplyDelete
  10. ole itu sama2 lah kita berubah ke arah kebaikan..

    ReplyDelete
  11. nice sharing.. ;)

    betul tu.. Allah tidak akan mengubah sesuatu tu tnpa manusia itu sendiri untuk cuba untuk melkukan perubahan..

    ReplyDelete
  12. betul tu..ubh diri sndiri dlu bru la dpt ubh orng len

    ReplyDelete
  13. salam sunah...betul ckp Noelgurl kat atas tu ubah diri sendiri dulu baru ubah diri org lain...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com