Ehhhhh, Nakalnya Budak Dua Orang Ni!

October 24, 2011

Budak dua orang mana yang nakal tu?

Budak-budak ni ha...

kerana lily


SUTERAKASIHYANN


Nape diorang nakal???

Sebab diorang ni gatai sangat pi godek entri sampai ke penghujung dunia tuuuuuu...


P/S: Punye la simple entri pertama saya dulu...=.=

You Might Also Like

17 Comments

  1. kakakakaa
    sebenarnye kak sunah
    dah lame nak godek
    tapi lupeee jek =.=

    tetibe tergerak tadi..kak yanti aka sutera kasih tu tirukkkk mie
    hahaha =p

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    akak malu kalau orang baca entry lama2 dulu...
    kalau ada sapa2 nak baca,baca je..'jangan cakap apa2..
    segan la..
    hahahahah

    ReplyDelete
  3. Setiap entry ada rasa yg berbeza...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah....yg lama tu yg bestnya sbb boleh tahu mcm mana mula2 sunah berbloggingkn...:)

    ReplyDelete
  5. Ai rase ai da komen

    mne komen ai pegi grrr

    ReplyDelete
  6. ish3..baru sedar sunah dah pki innity..dasyat!..ketinggalan zaman dah aku nie..huhuhu

    ReplyDelete
  7. hahaha...sy pon nk jd nakal gak lah..:D

    ReplyDelete
  8. hahaha...sy pon nk jd nakal gak lah..:D

    ReplyDelete
  9. hahahaha....
    nak godek sane gak ar...

    ReplyDelete
  10. kakak juga suka membaca entry seorang blogger yg kakak kagumi semasa dia baru mula berblogging... nak cari bgmana dia boleh tarik pembaca dari dia tidak dikenali hingga sekarang...

    ReplyDelete
  11. hehe akak sentiasa menoda entri lama sunah..walau berjela panjang baca.. siap buat 'episod' sndiri lgi hehe..



    erm, satay wak rado tu belakang umah kakak akak tau :).. aidiladha ni akak ke sana lgi sbb akak xdpt balik kelantan,, 'duty'

    ReplyDelete
  12. haha..comel je dorg berdua tu :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com