Monday, October 24, 2011

Ehhhhh, Nakalnya Budak Dua Orang Ni!

Budak dua orang mana yang nakal tu?

Budak-budak ni ha...

kerana lily


SUTERAKASIHYANN


Nape diorang nakal???

Sebab diorang ni gatai sangat pi godek entri sampai ke penghujung dunia tuuuuuu...


P/S: Punye la simple entri pertama saya dulu...=.=

17 comments:
Write Comments
  1. kakakakaa
    sebenarnye kak sunah
    dah lame nak godek
    tapi lupeee jek =.=

    tetibe tergerak tadi..kak yanti aka sutera kasih tu tirukkkk mie
    hahaha =p

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    akak malu kalau orang baca entry lama2 dulu...
    kalau ada sapa2 nak baca,baca je..'jangan cakap apa2..
    segan la..
    hahahahah

    ReplyDelete
  3. Setiap entry ada rasa yg berbeza...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah....yg lama tu yg bestnya sbb boleh tahu mcm mana mula2 sunah berbloggingkn...:)

    ReplyDelete
  5. Ai rase ai da komen

    mne komen ai pegi grrr

    ReplyDelete
  6. ish3..baru sedar sunah dah pki innity..dasyat!..ketinggalan zaman dah aku nie..huhuhu

    ReplyDelete
  7. hahaha...sy pon nk jd nakal gak lah..:D

    ReplyDelete
  8. hahaha...sy pon nk jd nakal gak lah..:D

    ReplyDelete
  9. hahahaha....
    nak godek sane gak ar...

    ReplyDelete
  10. kakak juga suka membaca entry seorang blogger yg kakak kagumi semasa dia baru mula berblogging... nak cari bgmana dia boleh tarik pembaca dari dia tidak dikenali hingga sekarang...

    ReplyDelete
  11. hehe akak sentiasa menoda entri lama sunah..walau berjela panjang baca.. siap buat 'episod' sndiri lgi hehe..



    erm, satay wak rado tu belakang umah kakak akak tau :).. aidiladha ni akak ke sana lgi sbb akak xdpt balik kelantan,, 'duty'

    ReplyDelete
  12. haha..comel je dorg berdua tu :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com