Saya Terpesona......... Ohhhhhh! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Sunday, October 30, 2011

Saya Terpesona......... Ohhhhhh!

Kek Lapis Cheese Pesona Mek Rebit

Klik SINI kalo korang pun rasa terpesona~ Jangan tipu okehhhh! Berdosa!

27 comments:

  1. wow..kek cheese...sedaappnya..

    ReplyDelete
  2. sgt terpesona..siapa yg buat tu?jap akak klik

    ReplyDelete
  3. bukan takat terpesona ni.mengidam terus

    ReplyDelete
  4. waaaa...tpesona jugakkkkk...
    eh kalau dorang asek tayang gambo mknn sedap2 smpai kita terliur dosa x dia???hakhakhak

    ReplyDelete
  5. adoii..berkeriuk-keriuk asli pulak rasenyer..

    ReplyDelete
  6. Hahahaaa....terpesona jgk akan dirimu wahai adikku Sunah comeeeyyy...nasib baik akak bukan jejaka...bertuah la "lelaki itu" dihatimu...hehhehe...Thanks eh wat soroton lapis cheese tuh Sunah cayanggg...

    ReplyDelete
  7. sangat mantap!!! cantek wooo.. syg nk mkn~

    ReplyDelete
  8. Memang terpesona, tapi belum ada masa nak buat kek cheese yang bikin hati jadi terpesona..hehehe

    ReplyDelete
  9. huh~! berpeluh kepala tgok.. teringin... huhuhu.. mcm best! ;)

    ReplyDelete
  10. ohhhhhh
    dan2 lapooooo pulak perot ni kan
    aiyooooo

    ReplyDelete
  11. dari tadi elak nak tgk. skg da ttgk. T.T

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum sunah...sungguh terpesona...:)

    ReplyDelete
  13. perghhh,,terliur,,nk mcm tiramisu pun ade gk kan,,

    ReplyDelete
  14. jgn terpedaya dengan rupa.. bila gemuk baru sedar..

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad