Wordless Wednesday #32: Hari Ni Bebi Nak Ikot

October 12, 2011

Inilah meja 'opis' saya

You Might Also Like

27 Comments

  1. minat membaca nie
    study smart ok

    ReplyDelete
  2. suka lak tgk forggy tue senyum... hihihi

    ReplyDelete
  3. Hoi! Ko bawak froggy gi office? Buang tebiat ke apa?

    ReplyDelete
  4. Lakukan dgn cara yg sendiri selesa ye Sunah :)

    ReplyDelete
  5. comey la binatang ijau tu..phat follow sini

    ReplyDelete
  6. besar2 ni mesti jadi programmer ni !!!
    hehehehehe

    ReplyDelete
  7. ERM BAWAK LA FROGGY KE MANA JUA ANDA PERGI...

    EH EH MACAM KENAL JE PLAT TU.....TERHARUNYA

    ReplyDelete
  8. ini..... ini... ini.... ini bebi froooogggyyyyyyy...

    ReplyDelete
  9. PAPAN CANTIK TU KAK SHIDA BUATKAN DIK.. CANTIKNYERRRRRRR

    ReplyDelete
  10. nak kata teddy bear bukan, nak panggil teddy apa yer...nak minta tologn dgn sunah boleh...?

    http://sun3tpini.blogspot.com/2011/10/entri-baru-tak-dapat-dikesan-setelah-di.html

    ReplyDelete
  11. beby froggy duk kat opis la.. hahha

    ReplyDelete
  12. comel froggy tu.. hee ^_^

    bawa dia p office ye..huhu

    ReplyDelete
  13. ih ih ad katak la

    ReplyDelete
  14. kakak gebu suka sebab adik kecik jaga pemberian kakak gebu dengan baik sekali...

    *kakak gebu mcm teringin nak tengok pemberian itu setelah dihiasi dengan tulisan2 tangan adik kecik...pleeeeeeaseeeee....

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com