Tuesday, October 11, 2011

Yesung Datang Untuk Kamu...

Gambar Yesung dari SINI

Maafkan saya kerana terpaksa berehat sebentar dari semua ni...

Kalo ada yang merajuk sebab saya tak update (macam lah ade kan), nah amek ni belon dari Yesung...

Insya'Allah esok-esok kita jumpa lagi eks~


P/S: Yesung~~~♥ Erk!

27 comments:
Write Comments
  1. mana belon?x nampak pon belom tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. cpt2 klik bile nnmpk nme yesung <3 kih3~

    ReplyDelete
  3. masa train dlu akak ketagih bau beras...
    bla dh jdi blogger tak bertauliah ni akak ketagih blog sunah..

    xpelah....asal saje sunah sihat :D

    ReplyDelete
  4. masa train dlu akak ketagih bau beras...
    bla dh jdi blogger tak bertauliah ni akak ketagih blog sunah..

    xpelah....asal saje sunah sihat :D

    ReplyDelete
  5. Ingatkan aper benda yesung tu ruper2nyer org

    ReplyDelete
  6. MULA2 AKAK INGAT SUNAH TYPO HEHEHE..YESUNG..LESUNG..KIHKIH

    ReplyDelete
  7. amboiii..minat yesungggg.. kite pun tak kenal saper dia nie.. hik3

    ReplyDelete
  8. Nak yang dekat hujung tali belon tu je boley..hehe (^_^)

    ReplyDelete
  9. hamboi.. kaki k-pop jugak ker! ehhehe

    ReplyDelete
  10. oo, tu rupanya yesung.. baru saya tau.. ehehe.. selamat petang Sunah

    ReplyDelete
  11. huhu dh penat berblog ke kak? Err yesung ni sape..xkenai pun :O

    ReplyDelete
  12. tape..rehat3..kita mmg perlu rehat klu penat..

    yesung????

    ReplyDelete
  13. alah...tak minatlah artis korea ni! lebih suka artis melayu..hehehee

    ReplyDelete
  14. engko pon da jadi kpop dah sekang ni..

    ReplyDelete
  15. siapa kah ini??
    xkenal pun...hihihi :p

    ReplyDelete
  16. mmg asyik tertanya2 ttg adikku sorang............
    semoga kamu sentiasa tabah dan gembira

    ReplyDelete
  17. salam sunah...selamat bercuti yer terimakasih atas belon2 tu...:)

    ReplyDelete
  18. salam sunah...selamat bercuti yer terimakasih atas belon2 tu...:)

    ReplyDelete
  19. sunah ada exam ya? semoga berjaya...

    kakak gebu sentiasa merindui adik kecik...

    ReplyDelete
  20. Akak yg tak ke sini.. Sibuk ker akak?!.. Sibuk ape eikk akak ni Sunah?! :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com