Orang Tu Ada Header Baruuuu...


Orang mana?

Jiran saya kat atas tu lahhh...

Siap buat entri lagi nak gitau kat semua dia ada header yang lagi comel dari sape ntah...

Ye, saya memang jeles...!!!

Dengan header lama dia pun saya jeles gak...!

Header yang nampak kemas dan simple memang akan buat saya jeles, okehhhh?

Tak percaya, tengok entri penuh kejelessssssan kat SINI. Tu sebab header dia kemas dan simple gak!

Haishh...

Jangan risau, saya takkan tukar lagi header saya, okie?

Sape suke header kemas dan simple gak, meh undi SINI.

9 comments:

  1. tak faham...macam mana sunah boleh jeles sedangkan sunah yang buat header ady?

    ReplyDelete
  2. alamak tak sme da

    haha

    ye2..sile tukar y mcm tu jugak

    nk gk sme

    ReplyDelete
  3. alahai sunah.. tukau ler jugak..kasi bakar line sekalik!hahahha.. :P

    ReplyDelete
  4. alaaa..bila kak sunah nk tukar header? nk tengok gak nanti..hehe~

    ReplyDelete
  5. @Faris Adli

    entah...saya pun tak faham..pelik kan?

    ReplyDelete
  6. @Miss Ran

    hehe..saya suka header saya skang ni...:)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.