Monday, May 2, 2011

Orang Tu Ada Header Baruuuu...


Orang mana?

Jiran saya kat atas tu lahhh...

Siap buat entri lagi nak gitau kat semua dia ada header yang lagi comel dari sape ntah...

Ye, saya memang jeles...!!!

Dengan header lama dia pun saya jeles gak...!

Header yang nampak kemas dan simple memang akan buat saya jeles, okehhhh?

Tak percaya, tengok entri penuh kejelessssssan kat SINI. Tu sebab header dia kemas dan simple gak!

Haishh...

Jangan risau, saya takkan tukar lagi header saya, okie?

Sape suke header kemas dan simple gak, meh undi SINI.

9 comments:
Write Comments
  1. tak faham...macam mana sunah boleh jeles sedangkan sunah yang buat header ady?

    ReplyDelete
  2. alamak tak sme da

    haha

    ye2..sile tukar y mcm tu jugak

    nk gk sme

    ReplyDelete
  3. alahai sunah.. tukau ler jugak..kasi bakar line sekalik!hahahha.. :P

    ReplyDelete
  4. alaaa..bila kak sunah nk tukar header? nk tengok gak nanti..hehe~

    ReplyDelete
  5. @Faris Adli

    entah...saya pun tak faham..pelik kan?

    ReplyDelete
  6. @Miss Ran

    hehe..saya suka header saya skang ni...:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com