BLOG ENCIK SUAMI

Friday, September 9, 2011

Cici: Kite Da Gemokkkkkk!


Berlagak betul dia bila da habis bulan puasa ni...
Mentang-mentanglah bertambah gemokkkkkk bila da habis beraya kat kampung hosmet...huh!

Lagi gambar comel-comel kat SINI

P/S: Macam ni, saya pun nak beraya kat kampung hosmet jugak, biar bertambah gemokkkk!


14 comments:

FaKArePa!n said...

hehe..
tips nak menggemukkan badan :

- pergi beraya rumah hosmet.. hihi

al_hakim said...

cici yg gemuk ke tuan blog yg ehem ni?ehe

FasiHaH SupiaN said...

ayunye cici.haha

Niena Pengembara Ilahi said...

dia nmpak cam memalu je :)

hi cici

JIJI YU said...

arggh nyampah aku..konon gemuk le teww

Anum said...

comelnya

Aretikz said...

BMI dia seimbang sik? haha..

Nuur mutiara said...

comelnye cici pun ada fanpage :))

sergeant keroro said...

makin comel adela, hehe :P

efa nur said...

C O M E L ^^

mas saari said...

makin comellah cici ni!

aimie amalina said...

hehehhehhee
akak sunah comel sokmo cam cici gak =]

Muslimah Optimis said...

camana nak bawak balik cici ni ke bintulu nanti neh???

kura said...

untung cici oi. heheh

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.