BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, October 9, 2011

Dia Jual... Sape Nak Beli?

Tengah-tengah facebookgroupwalking tadi, terjumpa satu link ni.

Adik ni dengan kakak dia jual Loli Choco.

Amende Loli Choco tu?

Macam Lolipop ajeee bunyinye...

Haaa...lebih kurang le tuu!

Gambar kat bawah ni salah satu daripadanya.


Nampak sangat comel dan sedap!

Ade coklat-coklat "tanpa Loli" yang lain gak~

Boleh tempah kat dia kalo nak...

Maklumat lebih lanjut leh baca kat SANA.


P/S: Ade tak yang nak hadiahkan untuk saya? :p


21 comments:

Iffah Afeefah said...

Abg remy ade kot

Cik Bunny said...

ade. Hadiah tengok gambar sushi versi Sarawak yg menyelerakan =p

mohdhazlan Dreadlock said...

mcm sedap ..:)

..cik gugu.. said...

akak bg kt gugu,gugu bg kt akak blk~ eheheh~

!! YaNa YassiN !! said...

owh,.. menarik, x smpai hati nak makan kot,..

SoLy SoLicious said...

lawa2 sgt..syg nk mkn..heeee

JIJI YU said...

ko suh cici ko kasi ko

AMMAR YASIR said...

Lama tak makan coklat. HEEEEEEEE.. Nk nk

Cik Bunny said...

yup, org Bin2lu

FaKArePa!n said...

cambest aje..

bersama kak Es said...

kreatif la loli tu...cam sayang pulak nak makan kan...
sunah nak ke??

ieyza afieyna said...

sedap nye ade coklat..

warne pink lak tu.. berkenan pulak. hee

aimie amalina said...

toink2
ade kaler pink
sesuai la dgn akak sunah =]

aimie amalina said...

toink2
ade kaler pink
sesuai la dgn akak sunah =]

Nadzirah K. said...

comelnye..
kalau mcm ni,simpan je,sbb syg nk makan..hehe

anamizu said...

member cik ana ade jual
gak homeMade chocholate ni..
gile best rase die!
mcm kedburi! :P



luv,
cik ana

maszull said...

salam sunah...nampak sedap jer gula2 tu...:)

FasiHaH SupiaN said...

coklat is my peberet.hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

chomel ~
bunga rose :)

ciK LyndaWawa said...

wah..cantiknya coklat...

IBU GEBU said...

lepas ni bolehlah awak promotkan apam polkadot kakak gebu pulak ya...

(hehe... tak malu)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.