Kenapa Saya Di Sini? - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Monday, October 17, 2011

Kenapa Saya Di Sini?

Gambar dari SINI

Kenapa saya berada di sini?

Ramai yang tertanya-tanya. Ada yang bunyi komennya buat hati saya berdebar. Komen yang mengatakan saya balik ke kampung halaman untuk datang ke Johor kembali bersama senyuman di bibir, dari Ibu Gebu, buat saya tersenyum sebelum sempat untuk kembali semula ke Johor.

Ada yang dah tahu sebab saya ada bagitahu malam sebelum pergi tu. Dan ramai juga dapat menjangka bila saya publish entri Bak Mutiara semalam, ke mana sebenarnya saya. Bijak, bijak! Hehehe.

Yang pasti saya ke sini bukan untuk bercuti. Ada urusan yang perlu diselesaikan dengan secemerlang yang boleh. Hati sudah mula berdebar. Cuak, seram sejuk, gementar dan macam-macam perasaan yang seakan-akan hilang sebelum saya terbang dah mula dirasai sekarang.


Allah, Allah, Allah...

Berikan aku kekuatan untuk yang kali pertama ini...

P/S: Maaf, tak sempat balas jejak...

25 comments:

  1. semoga urusan akak selesai dengan cemerlang.amin^_^

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya okey2 yer sunah..
    amin

    ReplyDelete
  3. buat apa ke sabah?adik gi sabah ke?panjat gunung?

    ReplyDelete
  4. semoga apa yang sunah buat disana berjaya dilakukan!

    ReplyDelete
  5. haaa pi kinabali challenge yeeerrr!hehe all de best!!

    ReplyDelete
  6. kuatkan dan tabahkan hati ya sunah

    ReplyDelete
  7. g bentang kertas kerja kan..
    insyaAllah..
    moga semuanya berjalan lancar..
    akak bolehh..

    ReplyDelete
  8. salam sunah...semoga segalanya berjalan dengan lancar dan kekuatan kali pertama tu yg membuatkn sunah tabah yer...:)

    p.s selamat terbang kembali...

    ReplyDelete
  9. doakan sunah berjaya dlm apa jua yg sdg dilakukan...

    ReplyDelete
  10. gud luck...utk apa jua urusan... be careful~ =)

    ReplyDelete
  11. Ambillah segala kekuatan yg ada itu :)

    moga sunah dpt menempuhi segalanya... ada kaitan ngan status fb hari tu ke

    ReplyDelete
  12. Ambillah segala kekuatan yg ada itu :)

    moga sunah dpt menempuhi segalanya... ada kaitan ngan status fb hari tu ke

    ReplyDelete
  13. waaaaaaa Sunah ko nak bertunang eh???? Tahniah.. :)

    ReplyDelete
  14. dan adik kecilku terus meninggalkan misteri dan sebesar2 tanda tanya di dalam hati kak gebu...

    whats actually going on?

    apa pun ia, semoga segalanya lancar seperti yg diharapkan...

    *berikan sunah kekuatan untuk yang kali pertama ini!

    ReplyDelete
  15. As salam Sunah.
    Selamat pagi dan semoga sihat sejahtera.

    Semoga diberi kekuatan, kemudahan dan dilindungi ketika melakukannya, Amin.

    Semoga berjaya!

    Berselawatlah pada setiap langkah dan tapak yang kamu jejak dan daki ye Sunah.




    *Hanya pernah mendaki Gunung Ledang :)

    ReplyDelete
  16. haiyooooo
    nape aimie x taw akak mai sini
    huuuuuuuu
    sedih nye lambat tawu..
    aiyoooo... =(

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad