BLOG ENCIK SUAMI

Monday, October 17, 2011

Kenapa Saya Di Sini?

Gambar dari SINI

Kenapa saya berada di sini?

Ramai yang tertanya-tanya. Ada yang bunyi komennya buat hati saya berdebar. Komen yang mengatakan saya balik ke kampung halaman untuk datang ke Johor kembali bersama senyuman di bibir, dari Ibu Gebu, buat saya tersenyum sebelum sempat untuk kembali semula ke Johor.

Ada yang dah tahu sebab saya ada bagitahu malam sebelum pergi tu. Dan ramai juga dapat menjangka bila saya publish entri Bak Mutiara semalam, ke mana sebenarnya saya. Bijak, bijak! Hehehe.

Yang pasti saya ke sini bukan untuk bercuti. Ada urusan yang perlu diselesaikan dengan secemerlang yang boleh. Hati sudah mula berdebar. Cuak, seram sejuk, gementar dan macam-macam perasaan yang seakan-akan hilang sebelum saya terbang dah mula dirasai sekarang.


Allah, Allah, Allah...

Berikan aku kekuatan untuk yang kali pertama ini...

P/S: Maaf, tak sempat balas jejak...

25 comments:

Mira Amirudin said...

semoga urusan akak selesai dengan cemerlang.amin^_^

EYQASARA said...

Kak sunah kat KK laa tu.. (^^)

FaKArePa!n said...

nak setelkan master ea??

Citarasa Rinduan said...

semoga semuanya okey2 yer sunah..
amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

buat apa ke sabah?adik gi sabah ke?panjat gunung?

[sutera kasih] said...

Awk pegi KK ke???

putERi-kAtEk said...

ada org nak dtg merisik ehhhhhhhh

JIJI YU said...

aku popn tau ko kemana

JIJI YU said...

aku popn tau ko kemana

mas saari said...

semoga apa yang sunah buat disana berjaya dilakukan!

Kalamhati said...

haaa pi kinabali challenge yeeerrr!hehe all de best!!

Gen2Merah said...

kuatkan dan tabahkan hati ya sunah

Iffah Afeefah said...

Cayok sunah
eh slh gambate!

FasiHaH SupiaN said...

semoga baik2 saja angah

cik pulau said...

g bentang kertas kerja kan..
insyaAllah..
moga semuanya berjalan lancar..
akak bolehh..

maszull said...

salam sunah...semoga segalanya berjalan dengan lancar dan kekuatan kali pertama tu yg membuatkn sunah tabah yer...:)

p.s selamat terbang kembali...

QasehSuci said...

doakan sunah berjaya dlm apa jua yg sdg dilakukan...

ieyza afieyna said...

kat mane tu sis ?

MerLe said...

gud luck...utk apa jua urusan... be careful~ =)

Niena Pengembara Ilahi said...

Ambillah segala kekuatan yg ada itu :)

moga sunah dpt menempuhi segalanya... ada kaitan ngan status fb hari tu ke

Niena Pengembara Ilahi said...

Ambillah segala kekuatan yg ada itu :)

moga sunah dpt menempuhi segalanya... ada kaitan ngan status fb hari tu ke

Sis-Lin said...

waaaaaaa Sunah ko nak bertunang eh???? Tahniah.. :)

IBU GEBU said...

dan adik kecilku terus meninggalkan misteri dan sebesar2 tanda tanya di dalam hati kak gebu...

whats actually going on?

apa pun ia, semoga segalanya lancar seperti yg diharapkan...

*berikan sunah kekuatan untuk yang kali pertama ini!

Oh Oeya said...

As salam Sunah.
Selamat pagi dan semoga sihat sejahtera.

Semoga diberi kekuatan, kemudahan dan dilindungi ketika melakukannya, Amin.

Semoga berjaya!

Berselawatlah pada setiap langkah dan tapak yang kamu jejak dan daki ye Sunah.




*Hanya pernah mendaki Gunung Ledang :)

aimie amalina said...

haiyooooo
nape aimie x taw akak mai sini
huuuuuuuu
sedih nye lambat tawu..
aiyoooo... =(

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.