Kenapa Saya Di Sini?

October 17, 2011

Gambar dari SINI

Kenapa saya berada di sini?

Ramai yang tertanya-tanya. Ada yang bunyi komennya buat hati saya berdebar. Komen yang mengatakan saya balik ke kampung halaman untuk datang ke Johor kembali bersama senyuman di bibir, dari Ibu Gebu, buat saya tersenyum sebelum sempat untuk kembali semula ke Johor.

Ada yang dah tahu sebab saya ada bagitahu malam sebelum pergi tu. Dan ramai juga dapat menjangka bila saya publish entri Bak Mutiara semalam, ke mana sebenarnya saya. Bijak, bijak! Hehehe.

Yang pasti saya ke sini bukan untuk bercuti. Ada urusan yang perlu diselesaikan dengan secemerlang yang boleh. Hati sudah mula berdebar. Cuak, seram sejuk, gementar dan macam-macam perasaan yang seakan-akan hilang sebelum saya terbang dah mula dirasai sekarang.


Allah, Allah, Allah...

Berikan aku kekuatan untuk yang kali pertama ini...

P/S: Maaf, tak sempat balas jejak...

You Might Also Like

25 Comments

  1. semoga urusan akak selesai dengan cemerlang.amin^_^

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya okey2 yer sunah..
    amin

    ReplyDelete
  3. buat apa ke sabah?adik gi sabah ke?panjat gunung?

    ReplyDelete
  4. semoga apa yang sunah buat disana berjaya dilakukan!

    ReplyDelete
  5. haaa pi kinabali challenge yeeerrr!hehe all de best!!

    ReplyDelete
  6. kuatkan dan tabahkan hati ya sunah

    ReplyDelete
  7. g bentang kertas kerja kan..
    insyaAllah..
    moga semuanya berjalan lancar..
    akak bolehh..

    ReplyDelete
  8. salam sunah...semoga segalanya berjalan dengan lancar dan kekuatan kali pertama tu yg membuatkn sunah tabah yer...:)

    p.s selamat terbang kembali...

    ReplyDelete
  9. doakan sunah berjaya dlm apa jua yg sdg dilakukan...

    ReplyDelete
  10. gud luck...utk apa jua urusan... be careful~ =)

    ReplyDelete
  11. Ambillah segala kekuatan yg ada itu :)

    moga sunah dpt menempuhi segalanya... ada kaitan ngan status fb hari tu ke

    ReplyDelete
  12. Ambillah segala kekuatan yg ada itu :)

    moga sunah dpt menempuhi segalanya... ada kaitan ngan status fb hari tu ke

    ReplyDelete
  13. waaaaaaa Sunah ko nak bertunang eh???? Tahniah.. :)

    ReplyDelete
  14. dan adik kecilku terus meninggalkan misteri dan sebesar2 tanda tanya di dalam hati kak gebu...

    whats actually going on?

    apa pun ia, semoga segalanya lancar seperti yg diharapkan...

    *berikan sunah kekuatan untuk yang kali pertama ini!

    ReplyDelete
  15. As salam Sunah.
    Selamat pagi dan semoga sihat sejahtera.

    Semoga diberi kekuatan, kemudahan dan dilindungi ketika melakukannya, Amin.

    Semoga berjaya!

    Berselawatlah pada setiap langkah dan tapak yang kamu jejak dan daki ye Sunah.




    *Hanya pernah mendaki Gunung Ledang :)

    ReplyDelete
  16. haiyooooo
    nape aimie x taw akak mai sini
    huuuuuuuu
    sedih nye lambat tawu..
    aiyoooo... =(

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com