BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, April 9, 2011

BEN ASHAARI KASI GEGAR 1000 BLOG ( 8 ) !


Seperti biasa, bila orang tegur, maka saya kecikkan ye header ni..ahahahah~ selalu je macam ni kan...:p thanks Nadirah!




7 comments:

Chegu Zubir said...

gegar lagi..hehehehe

jom sertai
Segmen Review Blogger Popular : Ben Ashaari.

NadiRah said...

mak aih akak!!!
bosarnye header abg ben..wahah!!!

NadiRah said...

haaaha...
okay2...baru nampak cntik..kih3

Miss Ran said...

tru jwpn ady eh..nk jugak haha

ps: kecik sgt tu..

shahjiehan said...

xaci..nk jugakkk

jom baca dan komen Concept Phone Blackberry Empathy. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

cik pulau said...

errkkk.. tak sempat nak bergegar la malam ni..
kena study.. lusa dah exam..
ni dah ngantuk sangat..
layan blog jap..^^,

... said...

as salam..
haha~
nad punya mata kecik kot. tak nak buka besar2 =p

tak sempat nak gegar mana2 dah..adei..dah nak 10. hoho..terlepas la.. =p

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.