Dia Kata 1...2...3...4...

April 10, 2011


Alhamdulillah, cantik no~ 1234~

Terima kasih ye jiran buat entri NI. Tu la gunanya kita ada jiran ni. Kalau posmen datang rumah tinggal bungkusan, ade gak yang tolong simpan dulu bila kita takde kat umah. Kan, kan, kan?


Pemilik no bertuah tu adalah snasatieka...dia siap mention kat shoutmix lagi. Terima kasih ye snasatieka~ :)

Terima kasih juga kepada semua yang terus berkunjung ke blog ni...doakan moga terus kuat untuk memberi manfaat kepada semua...:)

You Might Also Like

11 Comments

  1. tahniah...amin.suka cari ilmu di sini...

    ReplyDelete
  2. Moga terus melangkah maju .. sangat suke dgn angka itu

    ReplyDelete
  3. tahniah kak.. lama ny atq nk jadi macam akk

    ReplyDelete
  4. fuh, da hebat kawan den sorang ni:)

    ReplyDelete
  5. @forever love

    insya'Allah akak doakan satu hari nanti sampai jugak...:)

    ReplyDelete
  6. wahh..terima kasih kak sunnah!!tanx ye follow ika.. baru tadi ika perasaan akk follow ika..

    ReplyDelete
  7. as salam..
    hehe~ cantik no tu =p
    tunggu jadi no. 5 pula kat hujungnya lepas ni. ameen..
    =)

    ReplyDelete
  8. sori lambat terjah..dah berani komen hahaha

    1234...jiranku yang dapat...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com